Weten jullie of er een IDE raid controller op de markt is die ook Raid 5 aankan?
Controllers als de ABIT hotrod kan alleen RAID 0 & 1 aan..
Controllers als de ABIT hotrod kan alleen RAID 0 & 1 aan..
Raid 5 is Striping + Parity. Dus je hebt het voordeel van de snelheid van Striping, en tegelijkertijd ook nog data redundancy.Op zaterdag 07 april 2001 14:00 schreef GiGNiC het volgende:
wat doet RAID 5 eigelijk ??
Verwijderd
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Ik zie bij www.tekram.com alleen maar een SCSI raid controller?Op zaterdag 07 april 2001 14:05 schreef Lord_Mysterio het volgende:
Ja, deze zijn wel op de markt. Vershillende fabrikanten hebben er eentje bv: Tekram.
Het nadeel is dat deze nog vrij prijzig zijn en nog niet kunnen tippen aan een SCSI versie.
Kind Regards,
Mysterio.
Ik dacht ook dat tekram scsi was. Maar op tweakers is er niet zo lang geleden nog een test geweest van ide raid controllers, o.a. promise heeft er (alhoewel die niet zo goed uit de test kwam). Ze zijn ook nog vrij prijzig. Als je echt professioneel raid wil, dan raad ik toch scsi aan.Op zaterdag 07 april 2001 14:13 schreef CRiSiS het volgende:
[..]
Ik zie bij www.tekram.com alleen maar een SCSI raid controller?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd