❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
Verwijderd
meeste dvd spelers zijn regioset (2 dus) maar dat is te verhelpen met een firmwareupdate ik kan die voor de 12* aopen alleen nog nie vinden.
Verwijderd
check deze voor de spelers:
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/
deze is ook wel handig:
http://www.geocities.com/progressramsoftnet/DVD/firmwares.htm
en dan allemaal anime boxed sets bestellen ^_^!

Dus volgens mij is die van mij iig standaard regiovrij
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
de 12 staat hier wel bij er staat bij rpc-2 m.a.w. hij is region locked (hoooogstwaarschijnlijk op regio 2 dus
Maar als die plaatjes van B_O_S_S kloppen
Ik zou gaan voor iets waarvan je 100% zeker weet dat er regiovrije firmware beschikbaar is ofdat hij 100% zeker regiovrij is. van AOpen de 10/40 of de 16/40 (pioneer)
Verwijderd
Ik bedoel: zelf heb ik ook liever regio-vrij, omdat ik Amerikaanse DVD''s af wil kunnen spelen.
Maar als het om Anime/Manga gaat, dan is er toch niets mis met Regio 2? Aangezien zowel Europa als Japan regio 2 zijn... Geen probleem dan, toch?
Verwijderd
heel veel is te krijgen via VS (regio 1 dus) en ook al weet ik niet hoe het zit met alle DVD''s uit japan die uit de VS hebben zeker een engelse sub, en vaak ook nog dub er bij ook (niet dat die altijd goed is maar tochOp zaterdag 07 april 2001 20:44 schreef motown het volgende:
Waar maken jullie je nou zorgen om?
Ik bedoel: zelf heb ik ook liever regio-vrij, omdat ik Amerikaanse DVD''s af wil kunnen spelen.
Maar als het om Anime/Manga gaat, dan is er toch niets mis met Regio 2? Aangezien zowel Europa als Japan regio 2 zijn... Geen probleem dan, toch?
Verwijderd
Tja, daar zit natuurlijk wel wat in...Op zaterdag 07 april 2001 21:01 schreef Oneindig het volgende:
[..]
heel veel is te krijgen via VS (regio 1 dus) en ook al weet ik niet hoe het zit met alle DVD''s uit japan die uit de VS hebben zeker een engelse sub, en vaak ook nog dub er bij ook (niet dat die altijd goed is maar toch) mijn japans is gewoon niet echt goed ofzo dus een sub wordt op prijs gesteld
Dat met die eventuele ondertitels schoot mij ook te binnen NADAT ik op de "Verstuur" knop had gedrukt...
Verwijderd
kijk gewoon even in de pricewatch van tweakers.net staat een hoop
dat lijkt interessant... ff checken of daar firmware voor is.
Ik heb zelf de creative 12x40 1243e dit is gewoon de oem liteon en die van mij heb ik gepatcht en is regio vrij
Turn it off and on again.
Verwijderd
ik heb zelf trouwens een 104S => 104F
Verwijderd
Deze heb ik dus ook, maar waar haal jij die patch vandaan?Ik heb zelf de creative 12x40 1243e dit is gewoon de oem liteon en die van mij heb ik gepatcht en is regio vrij
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/Op zondag 08 april 2001 20:15 schreef Le0n het volgende:
[..]
Deze heb ik dus ook, maar waar haal jij die patch vandaan?
Turn it off and on again.