Toon posts:

[BC3] Plextor 12*10*32 buffer underruns!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd heel erg veel last van lege buffers met mijn plextor 121032.
De buffer loopt om de 10 seconden terug, lampje wordt groen en laad buffer weer op. Ja, big deal zul je zeggen, da''s je burnproof, maar bij Audiocd''s hoor je dus wel redelijk wat tikken...:'(:'( Eerst deed het burnertje het wel prima, maar nu dus minder.

Wie kent dit probleem:?:?:?

(* ik werk met nero 5)

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 16:56
Die brander heb ik ook (IDE versie) en ik gebruik ook Nero maar tot nu toe loopt het altijd perfect. Misschien moet je de cache drive aanpassen in Nero. Dat kun je via het settings menu doen. Nero kan daar ook meteen je snelste drive uitzoeken.
Je zou het RAM cache ook kunnen vergroten zodat je wat meer lucht hebt bij het branden.
Misschien loopt je HD wel vol waar het tijdelijke bestand van Nero staat.

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
defragmenteren en zorgen dat je genoeg schijfruimte vrijhebt om te burnen.
ook ff meer info graag, burn je on-the-fly of vanaf je hdd?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:10
ff checken of DMA nog aanstaat van je brander en van je cdrom ?

Have a wheelie good weekend!

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 15:02
ik heb dat ook gehad. ik gebruikte toen cd''s die maximaal op 8 speed gefikt konden worden. Daardoor liep de buffer op 12 speed steeds leeg. Op 8 speed fikt ie als een zonnetje. Misschien dat eens proberen?