[BC3] Plextor PX-W121032A & 161040A U/DMA33 jumper Hack!

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Op deze site kwam ik een leuke jumper Hack tegen voor de Plextor PX-W121032A (Retail & OEM) en de nieuwe PX-W161040A tegen waardoor je brander in Ultra DMA33 wordt gezet, opzich is dit niet veel sneller, maar het haalde wel mijn processor gebruik met 27% naar beneden!!!>:)>:)>:)>:)
Dit staat trouwens niet gedocumenteerd, dus dit is voor eigen risico!!!
Maar het werkt wel VET!!!!(zelfs in je bios)*D
Meer info hierover:
http://www.cdrinfo.com/hardware/plextor1610a/

Suc6!!!

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

Verwijderd

weet je ook nog iets nieuws te vertellen?.....

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 03:05 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
weet je ook nog iets nieuws te vertellen?.....
:P Laat die jongen nou, hij bedoelutgoe :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Fatboy_of_Nirvana

Als je iemand wil afbekken ga je maar naar
een of andere chatpagina of zoek je je moeder maar eens op!

Ik wist dit nog niet, dus voor mij is dit interessante info! Als je iets nieuws ontdekt (of denkt dat je dat hebt) en deze info wilt delen om er anderen mee te helpen, dan is dat juist iets om aan te moedigen!

Ben je het daar niet mee eens dan heb je bij Tweakers absoluut niets te zoeken of hou je dan gewoon stil! Want je irriteert er iedereen alleen maar mee!!!!!!!!!!!!

Looking 4 a Frag? Do it somewhere else!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hij heeft trouwens wel gelijk, dit is erg oud nieuws en het heeft zelfs ook nog op tweakers.net gestaan.

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik weet niet hoe oud het is, maar ik heb het nog niet gezien en ik kom hier nu half jaar regelmatig. Maar ja ook ik mis wel eens wat nieuws dus zo erg vind ik het niet om dit te horen :)

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

sorry m8...maar dit heeft op zowat ELK forum gestaan....:P

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Op zaterdag 07 april 2001 12:45 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
sorry m8...maar dit heeft op zowat ELK forum gestaan....:P
Ik lees niet ELK forum :P

oke oke, misschien ben ik tussendoor wel weekje op vakantie geweest ;)

maar ehh, dat werkt dus goed, zijn er inmiddels al berichten geweest dat branders naar de klote zijn gegaan hiervan? anders die ik dat ook ff met mijn plextor

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Dank je,

Ik vond hem leuk!

Verwijderd

Ik heb ff geprobeerd, enne

VIA Utra-DMA tool zegt dat mijn IDE 1 met een 40 pins is verbonden-> not, ik heb zo''n speciale kabel, volgens mij 80 pins.

Iemand een idee?

Verder brand ie wel lekker

Verwijderd

ik denk dat je kabel wel 80-aderig is maar je connector is gewoon 40 pins...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Gaat dit dan ook bij mijn Liteon 12x fikker, die is namelijk hetzelfde gemaakt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1