It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Verwijderd
Op zaterdag 07 april 2001 03:05 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
weet je ook nog iets nieuws te vertellen?.....
Als je iemand wil afbekken ga je maar naar
een of andere chatpagina of zoek je je moeder maar eens op!
Ik wist dit nog niet, dus voor mij is dit interessante info! Als je iets nieuws ontdekt (of denkt dat je dat hebt) en deze info wilt delen om er anderen mee te helpen, dan is dat juist iets om aan te moedigen!
Ben je het daar niet mee eens dan heb je bij Tweakers absoluut niets te zoeken of hou je dan gewoon stil! Want je irriteert er iedereen alleen maar mee!!!!!!!!!!!!
Looking 4 a Frag? Do it somewhere else!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Ik lees niet ELK forumOp zaterdag 07 april 2001 12:45 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
sorry m8...maar dit heeft op zowat ELK forum gestaan....:P
oke oke, misschien ben ik tussendoor wel weekje op vakantie geweest
maar ehh, dat werkt dus goed, zijn er inmiddels al berichten geweest dat branders naar de klote zijn gegaan hiervan? anders die ik dat ook ff met mijn plextor
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen