[BC3] Philips brander

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:37
Help, mijn brander is kut bezig. Hij verpest constant de laatste 3 nummers van de cd (tellende vanaf 10) het merk van de cd-r maakt hierbij geen verschil, zelfs 80/74 minuten boeit niet, hij blijft ze verknoeien :(

Wie heeft de oplossing?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

met de brandsoftware die je bij je brander kreeg of met andere illegale en/of trialsoftware ??

als het dat laatste is dan kan het wel is zijn dat ie maar een paar nummers brand en de rest niet

• Webgnome
nee nee, geen illegale software, gewoon netjes geregistreerd, alles deed het tot vorige week, heb ik een weekje niks gedaan, hij doet het nu nog steeds. En de software van Philips die erbij zat evenals, nero burning rom en Mp3 cd Maker 1.4

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Tjah, Phillips :r

Verwijderd

idd philips zuigt... koop een plextor ;)

mijn PlexWriter 16/10/40 fikt als een idioot.. 80 min cd''tje in 4 mins .. wheeeeeeee

• Webgnome
ja hallo, daar heb ik niet veel aan.

Mag ik een oplossing hiervoor of zit dat

Strava | AP | IP | AW

• mazzzterrr
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-08-2025
Ik zou er bij vermelden wat voor brander het is, want anders kunnen we je niet helpen. Misschien moet je de firmware een updaten of is hij gewoon versleten!!!

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 10:58

WiD

Op vrijdag 06 april 2001 23:04 schreef the_undertaker het volgende:
idd philips zuigt... koop een plextor ;)

mijn PlexWriter 16/10/40 fikt als een idioot.. 80 min cd''tje in 4 mins .. wheeeeeeee
80/16= 5min + leadin/leadout > 4min
''k het geef toe, jouw plex is snel, maar nog niet zo snel :+

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 22:58 schreef ZarroX het volgende:
Tjah, Phillips :r
En in je sig staat toch dat je een 3610 hebt...strange :?

Ik moet zeggen, ik heb ook een 3610, 36xcd-rom en een 107MB monitor, en ik ben er erg tevreden mee. Als je philips om te :r vind, waarom heb je dan nog een brander van ome frits??? Ook nog argumenten??

• Webgnome
ik heb hier een philips 107s Lightframe scherm en een brander, perfecte spullen op die brander na dan.

Heeft er iemand nou al een oplossing?

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1