Verwijderd
met de brandsoftware die je bij je brander kreeg of met andere illegale en/of trialsoftware ??
als het dat laatste is dan kan het wel is zijn dat ie maar een paar nummers brand en de rest niet
als het dat laatste is dan kan het wel is zijn dat ie maar een paar nummers brand en de rest niet
Verwijderd
idd philips zuigt... koop een plextor 
mijn PlexWriter 16/10/40 fikt als een idioot.. 80 min cd''tje in 4 mins .. wheeeeeeee
mijn PlexWriter 16/10/40 fikt als een idioot.. 80 min cd''tje in 4 mins .. wheeeeeeee
Ik zou er bij vermelden wat voor brander het is, want anders kunnen we je niet helpen. Misschien moet je de firmware een updaten of is hij gewoon versleten!!!
80/16= 5min + leadin/leadout > 4minOp vrijdag 06 april 2001 23:04 schreef the_undertaker het volgende:
idd philips zuigt... koop een plextor
''k het geef toe, jouw plex is snel, maar nog niet zo snel
Verwijderd
En in je sig staat toch dat je een 3610 hebt...strangeOp vrijdag 06 april 2001 22:58 schreef ZarroX het volgende:
Tjah, Phillips
Ik moet zeggen, ik heb ook een 3610, 36xcd-rom en een 107MB monitor, en ik ben er erg tevreden mee. Als je philips om te
Pagina: 1