De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Slotje please!
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat moet je je toch wel kunnen realiseren toch, of niet?
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Jij bent dat denk ikOp donderdag 05 april 2001 20:41 schreef Evil_Eye het volgende:
wat is jouw probleem man.
And now the most interresting part of deze grot
Ik vraag alleen maar om info, wat voor illegale dingen probeer ik hier? NIKS, want er worden ook wel regiovrije DVD spelers verkocht.
Dat het verkocht wordt mag eigenlijk ook NIET.
Waarom denk je dat die regio''s ooit bedacht zijn??
Het regiovrij maken van een DVD speler is dus ILLEGAAL. En illegale praktijken gaat hier niet.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
De reden hiervan is duidelijk. Ze willen nu eenmaal geen illegale shit op dit forum, omdat ze daar eventueel problemen mee kunnen krijgen.
Naast bovenstaande reden is het plaatsen van vragen zoals de jouwe pure vervuiling, en zal dus gewoon gewist moeten worden..
Slotje dus.. en oprotten als je daar moeilijk over doet!!!:(
Ik ben blij dat je het ook zo uit kunt leggen.Op donderdag 05 april 2001 20:59 schreef E-Vix het volgende:
en natuurlijk wil je je DVD speler regiovrij hebben, maar dit is niet de plek om daar verzoeken voor neer te zetten... Anders was er wel een topic geweest "Hoe hack ik mijn eigen apparatuur" of iets in die geest...
Dacht je dat iemand die net tweakt, eerst even die hele faq doorneemt?
Nah, sorryyyy hoor... Laten we het maar vergeten en laat dit bericht maar gewist worden...
Je kunt in de winkel toch ook gewoon regiovrije DVD-spelers kopen, zoals die van Revoy, Hiteker, etc.
Anyway, voor die Pioneer, kijk hier:
http://www.firmware.fr.st/
Mijn auto kan dat best rijden.
Betekend niet meteen dat het mag.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik betwijfel of er een wet bestaat tegen het verkopen van regiovrije DVD-spelers, of het zelf regiovrij maken.
Zelfs grote ketens als Mediamarkt adverteren ermee. Zouden die niet allang aangepakt zijn als het bij wet verboden was?
Misschien is er een jurist in de zaal die hier iets over kan roepen?
Verwijderd
Ik weet niet precies wie van de moderators het laatste berichtje gepost had, maar toen ik ik straks langskwam, zat er wél een slot op!
(of ik heb nu echt te lang achter mijn monitor gezeten
Verwijderd
Met jou kan ik praten... Ik was al een beetje verdwaasd door dat backfire van andere gasten.Op donderdag 05 april 2001 21:54 schreef Mr Magic het volgende:
Ik zou niet weten waarom het illegaal is.
Je kunt in de winkel toch ook gewoon regiovrije DVD-spelers kopen, zoals die van Revoy, Hiteker, etc.
Anyway, voor die Pioneer, kijk hier:
http://www.firmware.fr.st/
Ik bedoel: er gebeuren hier zo veel illegale dingen... Een processor opvoeren is eigenlijk ook zoiets... een snellere processor is echt niet voor niets duurder.
Een grotere koeler erop zetten om hem tegen doorbranden te beschermen? Nee jongens, je moet die snellere (en duurdere) kopen, want die mensen maken die dingen toch potverdikkie niet voor niets?
Jaja... zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, ik werd alleen een beetje overvallen en heb er nu over nagedacht.
En waar ik me echt kotsberoerd om maak?
Die mensen die om een slotje zeuren...
Als zo''n moderator het niet ziet zitten met een bepaalde toppic, dan beoordeelt hij dat wel, daar hoeft zo''n kwijlertje niet over te beginnen. En al die dingetjes die die andere gifspuger erbij zei, zo van, bannen? Is hij niet net zo''n gebruiker als ik? Zit ik hier de mensen te vertellen wat ze wel en niet mogen doen? Is hij een meerdere? Nee...
Gewoon iemand die buiten zijn kamertje niets te zeggen heeft...
Naja... Ik ben alweer ver genoeg afgedwaald, maar ik dank je zeer (en al die anderen voor hun support), jullie zijn tenminste echte mensen...
Als ik een DVD speler koop dan teken ik toch geen contract ofzo dat ik er niks aan modificeer. Dat ik mijn garantie verlies is wat anders. Dat de filmbazen niet willen dat die films eerder ergens anders worden bekeken dan zij willen, ja, dat is hun probleem...
En die mensen die meteen zeiken over een slotje, en dan nog meerdere malen ook... doe eens rustig, ga klagen in het moderator forum, maar je hoeft niet eindeloos slotje te roepen, verziek je alleen maar de eventuele discussie mee.
Dus ik stel voor, je klaagt in het veraden forum, en voor de rest ben je stil, ok?
Er zijn meer forums dan alleen Hardware Algemeen hoor... DVD = opslagmedia!
Sjeezus! Wel es van ontopic blijven gehoord? En om slotjes zeuren mag net zo min, dus ga jij maar even op de gang staan! ....en licht uit>:)Op donderdag 05 april 2001 20:39 schreef E-Vix het volgende:
Lees de FAQ. Dit mag niet op dit board.
Slotje please!
Allright! Als het aan die zeikertjes ligt kan half GoT wel op slot gezet worden... Brommers opvoeren, te hard rijden zijn ook geliefde onderwerpen die net zo niet illegaal zouden kunnen zijn. Als zo''n persoon zich eraan ergert moet ie zorgen dat ie moderator wordt of gewoon zulk soort dingen niet lezen... simpel toch:?Op vrijdag 06 april 2001 00:29 schreef Evil_Eye het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten... Ik was al een beetje verdwaasd door dat backfire van andere gasten.
Ik bedoel: er gebeuren hier zo veel illegale dingen... Een processor opvoeren is eigenlijk ook zoiets... een snellere processor is echt niet voor niets duurder.
Een grotere koeler erop zetten om hem tegen doorbranden te beschermen? Nee jongens, je moet die snellere (en duurdere) kopen, want die mensen maken die dingen toch potverdikkie niet voor niets?
Jaja... zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, ik werd alleen een beetje overvallen en heb er nu over nagedacht.
En waar ik me echt kotsberoerd om maak?
Die mensen die om een slotje zeuren...
Als zo''n moderator het niet ziet zitten met een bepaalde toppic, dan beoordeelt hij dat wel, daar hoeft zo''n kwijlertje niet over te beginnen. En al die dingetjes die die andere gifspuger erbij zei, zo van, bannen? Is hij niet net zo''n gebruiker als ik? Zit ik hier de mensen te vertellen wat ze wel en niet mogen doen? Is hij een meerdere? Nee...
Gewoon iemand die buiten zijn kamertje niets te zeggen heeft...
Naja... Ik ben alweer ver genoeg afgedwaald, maar ik dank je zeer (en al die anderen voor hun support), jullie zijn tenminste echte mensen...
Verwijderd
En waarom begin iedereen te zieken omn een slotje, hoevaak is er wel niet zo''n onderwerp geweest en daar werd toch ook niemand over afgezeken. Ben er trouwens wel mee eens dat hij beter moet gaa zoeken want ik aleen heb deze url volgens mij al stuk of 20 keer gegeven!
Heeft iemand enig idee welk binnenwerk er in een Artec DVD Speler zit?? misschien dat ik dan met de firmware van dat merk mijn DVD Spelertje regiovrij kan maken...
Verwijderd
Kijk ff op www.7thzone.com of een andere site: www.firmware.com.biOp donderdag 05 april 2001 20:37 schreef Evil_Eye het volgende:
Nu moet dat ding (natuurlijk) wel even regiovrij worden gemaakt.
Succes!
Verwijderd
Ik zie met perfecte kwaliteit alle nieuwe DVD als Bedazeled en weet ik veel van nieuwe shit wat net in de bios is, soms zie ik films voor ze uberhaupt hier bij ons in de bios zijn. Het is alleen in het engels !
Tijdje via de pc gedaan, maar mijn vriendin moet steeds de pc gebruiken, dus die DVD speler heb ik eruitgetrapt en ik heb standalone gekocht !!!!!!
Videokaart verkocht en een Gforge besteld.
ZO
Iemand enig idee welk binnenwerk een Artec DVD Speler heeft???
Zodat ik de firmware van dat merk kan downen en m daarmee regiovrij kan maken...
BVD
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
Ik kan namelijk nergens firmware vinden voor de Artec
Ik wil dit heel graag weten want ik heb nog 4 uses over...
Mag aannemen dat deze topic niet illigaal is, anders had een Admin. of Mod. deze topic al opslot moeten doen.Op donderdag 05 april 2001 20:37 schreef Evil_Eye het volgende:
Ik heb dus (nadat mijn CD-rom uitelkaar knalde) maar even een DVD-ROM gehaald.
Nu moet dat ding (natuurlijk) wel even regiovrij worden gemaakt.
Volgens mij zoek ik verkeerd, maar ik kan niets vinden wat ook maar iets met dit onderwerp te maken heeft.
Geef es een tip voor mijn Pioneer DVD-116.
Zou ik zeer waarderen.
Thx
Voor de Pioneer DVD-116 (IDE 16X/40X) v1.09 kun je een update downloaden.
Ps. lees net de volledige topic, en nu vinden sommigen dit ILLEGAAL.-Pioneer DVD-116 (IDE 16X/40X) 1.09
(Known firmware : 1.07)
You can make your drive region free (RPC-1) by using this patched 1.09 RPC-1 firmware (patch by PHiL).
RPC-2
Wel, een MoBo bios update is niet illegaal als die maar van de fabrikant afkomt.
Als iemand anders het voor elkaar heeft gekregen om een extra optie in de bios te proggen, dan vinden jullie (dus die deze topic illegaal vinden) dit fatastisch en gaan gelijk de bios updaten.
Nu is dit dus ook illegaal, want dat mag ook niet. Maar juist dáár hoor je niemand over.
En bijna iedere Tweaker heeft zijn cpu opgevoerd, of wat denk je van een Case-mod.
Dat mag dan ook niet, je past dan ook een product aan naar je eigen wensen.
O''ja, een Hot-flash mag ook niet, want dat is ook illegaal.
Ps. iemand die een update zoekt voor zijn/haar DVD speler.
Deze site: http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/dvdfi.htm staan ze bijna allemaal op.
Als er één update is, dan staat deze hier.
Major_Kusanagi
-Pioneer DVD-A05/105S (IDE 16X/40X) 1.11, 1.22 - List of changes
(Known firmware : 1.11 / 1.14 / 1.22)
Slot-in model.
For patched RPC-1 firmware, go to Fekete Istvan page http://www.geocities.com/progressramsoftnet/DVD/firmwares.htm or here
RPC-2
Ben nog effe aan het zoeken naar de Artec 12xDVD
And The Only One
Verwijderd
Verwijderd
Het spijt me dat ik het je moet zeggen, maar volgens mij heb je hier geen regiovrije firmware voor, als http://www.firmware.fr.st/ deze niet heeft of http://regionhacks.datatestlab.com/ mag je het eigenlijk wel vergeten. Ik raad je aan ruil hem om voor een pioneer, die kan je zeker regiovrij maken. heb het bij die van mij ook gedaan. Breng het ding gewoon terug naar de winkel, en geef een smoes zoals dat hij slecht cd''s pakt ofzo. En vraag een pioneer. Moet je misschien bijbetalen. Maar alles is beter dan die ARTEC.Op zaterdag 14 april 2001 19:31 schreef DaRKoNe het volgende:
Niemand een idee welk binnenwerk de Artec 12x DVD heeft????
Ik kan namelijk nergens firmware vinden voor de Artec
Ik wil dit heel graag weten want ik heb nog 4 uses over...
okay, ik kan lezen. maar maakt het uit dat het een 105SZ ipv een 105S is?Op zondag 15 april 2001 19:16 schreef Diamon het volgende:
[..]
Major_Kusanagi
-Pioneer DVD-A05/105S (IDE 16X/40X) 1.11, 1.22 - List of changes
(Known firmware : 1.11 / 1.14 / 1.22)
Slot-in model.
For patched RPC-1 firmware, go to Fekete Istvan page http://www.geocities.com/progressramsoftnet/DVD/firmwares.htm or here
RPC-2
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !