De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

het slachtoffer:

mijn stelling: 50x is té snel; behalve met multibeam dan...
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
ik heb een sony 48x en een creative 52x !!!
HELP !!!
Das wel beetje gevaarlijk zulle, als dat er uitsprint en recht naar uwen nek vliegt...
Euhm....
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Basics:Op donderdag 05 april 2001 14:34 schreef Mastermind het volgende:
Kun je het even iets duidelijker vertellen?
Vanaf een CD een MP3 uploaden via ICQ naar een andere gebruiker en BOEM, de CD knalt aan diggelen. De hele speler vol met scherven en zelfs voor de computer ligt het vol met troep terwijl de lader dicht zit.
Dit is zo duidelijk als maar kan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Welke mailbox bedoel je.Op donderdag 05 april 2001 14:37 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
check jij je mailbox eens
en dan bedoel ik niet outlook
als ie er nou weer niet is word ik gek
....is wel veiliger!
Verwijderd
...en neem dan net zoals mij een Plextor Ultraplex40:9Op donderdag 05 april 2001 15:00 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Dien een vette schade claim in en verzin dan allemaal wat er zou kunnnen gebeuren. Vraag iets van 10 duizend of zo en een nieuwe cdrom natuurlijk
edit:typo
Een vergelijkbaar SCSI apparaat kon hij voor mij niet vinden...
Ik ga een Pioneer DVD speler halen. 16 speed dat ding. Dat is te vergelijken met zo''n 48 speed voor een normale CD-ROM
Ik danku
ps. ik moet nog steeds stofzuigen
een word cd, en een telefoongids cdtje van klanten. Het komt dus meer voor dan dat je verwacht...
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Maar zonder dollen: 50x is normaliter niet te snel. Ik kan me voorstellen dat een CD met een kleine onbalans gedetecteerd moet worden door de speler zodat hij langzamer wordt gedraaid, net als bij foutcorrectie.
Als dat mechanisme defect is, kan ik me voorstellen dat hij een slechte cd aan gort draait.
Of het is een copyprotect mechanism van de Twilight crew: This message will selfdestruct in 2 seconds.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
nooit geen problemen...
Verwijderd
Verwijderd
Eerst een soort van electrocuteer geluid daarna een klap...doeidoei scanner *snik*
ik heb een 2 maanden oude ultraplex 40x met nog 1 jaar en 10 maanden garantie + bon kunnen kopen voor f 150,-Op donderdag 05 april 2001 15:14 schreef Evil_Eye het volgende:
Ik heb natuurlijk meteen aan een 40x Scsi Plextor gedacht, die zijn 199 piek (excl scsi kaartje en die heb ik nou net ook nodig). Komt nog bij dat Euromax (voorheen RoDo) die dingen niet meer op voorraad heeft en volgens hen is Plextor ook nog eens gestopt (met de productie van die dingen).
Een vergelijkbaar SCSI apparaat kon hij voor mij niet vinden...
Ik ga een Pioneer DVD speler halen. 16 speed dat ding. Dat is te vergelijken met zo''n 48 speed voor een normale CD-ROM
Ik danku
ps. ik moet nog steeds stofzuigen
Is errug cool driveje ja... Ik heb ook een Plex40x en hij roelt big time! Vooral de functie om hem terug te brengen tot 8x of 4x drive, dan is hij lekker stil. Audio rippen met 48x (OK, met foutdetectie "slechts" 27,5x) is ook errug relaxed.Op donderdag 05 april 2001 16:02 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
ik heb een 2 maanden oude ultraplex 40x met nog 1 jaar en 10 maanden garantie + bon kunnen kopen voor f 150,-
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
anders word ik gek van dat up-en downspinnen
Als ik iets wil rippen of cd OTF wil kopieëren zet ik hem weer op 40, maar voor de rest zitten er toch vaak alleen mp3 cd''s in...
Verwijderd
klopt heb ik ook met mijn 48xOp donderdag 05 april 2001 15:47 schreef Guanoape het volgende:
52x A-Open, ook geen problemen. Alleen het duurt zo verrekte lang voor dat hij die cd-rom eruit gooit.
maar voor de rest een prima ding
Dat kan die gewraakte Asus ookOp donderdag 05 april 2001 16:05 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Vooral de functie om hem terug te brengen tot 8x of 4x drive, dan is hij lekker stil.
Oh, sorry, dat wist ik dus niet. Ik heb tot nu toe altijd een AOpen gehad, 2x een 40x en 1x een 48x... Niet te harden, dat lawaai...Op donderdag 05 april 2001 16:18 schreef biobak het volgende:
[..]
Dat kan die gewraakte Asus ookIk heb de 40x versie en die is zeer relaxed.
Standaard in snelheid achteruit zetten zou ik zo zeggen... kun je er langer mee:)Op donderdag 05 april 2001 16:18 schreef biobak het volgende:
[..]
Dat kan die gewraakte Asus ookIk heb de 40x versie en die is zeer relaxed.
Koop dan meteen een langzamere, die is goedkoper en spint sneller opOp donderdag 05 april 2001 16:21 schreef wouter76 het volgende:
[..]
Standaard in snelheid achteruit zetten zou ik zo zeggen... kun je er langer mee:)

Geen Aopen, maar die stukjes die je uit ziet steken, die kwamen daar dus echt door de achterkant en door de voorkant heen zetten.
Oorzaak was een wat hard dichtgegooide deur op 3 meter afstand terwijl de disk lekker op toeren was.
Overigens was dit een Compaq OEM Cd-romspeler ik heb geen idee van merk o.i.d.
Met excuses voor het formaat van de foto.(Met dank aan Frans en Gert-Jan)
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Hmmmz, JA! M''n broertje heeft ook zo''n Liteon geval met zulke "goedkope" lettertjes:)Op donderdag 05 april 2001 17:00 schreef MGSNK het volgende:
das denk ik een oude liteon cd-rom speler, ik herken hem aan die letters (ik heb het over dat grote plaatje)
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
maar daardoor gaat je cdr-machine kortter meeOp donderdag 05 april 2001 17:07 schreef Lord_spawn het volgende:
sjah ik heb nog wel voor de vorm een 52x-lezertje erin zitten van Aopen, maar eigenlijk lees ik mijn cds veel liever met mijn sony 8x4x32 bakkertje...sneller en stiller
ik heb zoiets als eerder gelezen dus heb ik er ff een kenwoodje gehaald en ee BAAL-BEARING SET van een tamyia ta-o3f gehaald en de nodige delen (lagers) vervangen en ik hoor het niet eens meer
maars als ie ontploft heb ikw el een prob
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Nou ik heb een aopen 50 speedOp donderdag 05 april 2001 16:20 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat wist ik dus niet. Ik heb tot nu toe altijd een AOpen gehad, 2x een 40x en 1x een 48x... Niet te harden, dat lawaai...
lekker geluidje...hoor ik me koelers niet meer
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Worden er eigenlijk nog wel echt stille CD-Rom spelers gemaakt:?Op donderdag 05 april 2001 17:33 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
Nou ik heb een aopen 50 speed
lekker geluidje...hoor ik me koelers niet meer
Verwijderd
mjah dat was een gerucht maar dat scheen toch dikke bull te zijn?Op donderdag 05 april 2001 17:09 schreef MGSNK het volgende:
[..]
maar daardoor gaat je cdr-machine kortter mee
men sprak dan over een "overbelasting" van de laser...