Toon posts:

[BC3] 2* brander gaat niet tegelijk :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb als mobo een MSI-694D Pro-AR (voor de DUAL PIII) met daarop als primaire master een quantum fireball 30 gig (7200 rpm) en als slave een pioneer dvd-114. Als secondairy master heb ik mijn lg/goldstar 8*4*32 en als slave een plextor 16*10*40. Maar zoals ie nu aangesloten kan ik niet 2 tegelijk branden. Weet iemand den perfecte config. om dit wel te kunnen???

Verwijderd

klein opmerkingetje: kan die DMA-bus da dan wel aan?? als ge daar me 2 tegelijk bezig zijt op redelijke snelheid, want beetje probleme in de stream en tis om zeep

Verwijderd

Topicstarter
en nog wat extra info. heb nu nog 1 pIII800EB erin zitten (volgende week komt andere ))tebens heb ik 384 mb intern geheugen enb ik draai win2k

Verwijderd

Topicstarter
sorry dubbele post :(

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 08:36
Op woensdag 04 april 2001 20:46 schreef GiGNiC het volgende:
klein opmerkingetje: kan die DMA-bus da dan wel aan?? als ge daar me 2 tegelijk bezig zijt op redelijke snelheid, want beetje probleme in de stream en tis om zeep
Dat kan de DMA bus makkelijk aan. 2HD''s kunnen toch ook een die zijn een heel stuk sneller.

Verder heb ik geen idee hoe je de config kunt verbeteren...

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-05 14:13
Heb je de goede software ? ik hem me eens laten vertellen dat niet iedere software synchroon kon branden, dat er een speciaal pakket voor was ....

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 15:42

Sick Nick

Drop the top!

Op woensdag 04 april 2001 20:57 schreef pim4 het volgende:
Heb je de goede software ? ik hem me eens laten vertellen dat niet iedere software synchroon kon branden, dat er een speciaal pakket voor was ....
En dat heet dus Nero, bij mij werkt het iig wel om 2 cd''s tegelijk te fikken

Verwijderd

Topicstarter
ik brand meestal met cdrwin 3.8d en die trekt zich daar niks van aan. Ik kan het wel met nero,winoncd en clonecd proberen maar ik weet zeker dat het daar niet aan ligt :Z

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

primary master--->> HD
primary slave---->> cdr

secun master --->>dvd
secun slave----->> cdr

en als je nu gewoon een cd wilt clonen doe je van prim slave naar secun slave

hoop dat dit beter werkt

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Pagina: 1