[BC3] Ervaring Taiyo Yuden Spindels????

Pagina: 1
Acties:

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:51
Ik heb net een spindel van 100 besteld van Taiyo Yuden voor 104 gld, maar ik vraag me toch af of deze zo goed zijn en of ik niet beter de volgende keer gewoon Platinums kan bestellen.
Heeft iemand ervaring met Taiyo Yuden spindels en zo ja doen ze het een beetje en zijn er betere cd''s voor dezelfde prijs???

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Taiyo Yuden maakt CDR''s voor meerdere merken, oa voor Philips (Silver Premium) en die worden beschouwd als zeer goed. Top CDR''s dus.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Paraselsius
Dat dacht ik ook eerst,
maar bijvoorbeeld cds van Ritek, die als de slechtste cds bekend staan wordt gebruikt door Arita die door velen toch als goed ervaren wordt.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat de Taiyo Yuden spindels niet perse dezelfde kwaliteit hoeven te hebben als bijvoorbeeld de Philips Silver Premiums ook al komen ze uit dezelfde fabriek,

En daarom vraag ik wat anderen voor ervaring hebben met de Taiyo Yuden spindels, en bijvoorbeeld of ze een goede topcoating hebben, etc....

• Paraselsius
Is er niemand die ooit een spindel Taiyo Yudens heeft geprobeerd???

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

geen problemen mee gehad,
ze hebben alleen geen toplaag, wat ik best wel jammer vind en daarom koop ik nu alleen nog maar platinums

maar het zijn prima CD''s hoor

edit:

om je vraag te beantwooden ik vind die toplaag niet echt super, zal wel afdoendne zijn maar het doet me toch een beetje kwetsbar aan

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Paraselsius
Daar was ik al bang voor...
Volgende keer Platinums...

• Paraselsius
Blijft er alleen mijn laatste vraag openstaan:
Zijn er betere cd''s voor dezelfde prijs?
Ik geloof dat 1 van de kandidaten
Platinum 80 minuten op spindel of in hoesje is(Weet ik niet zeker), maar zijn er betere dan de Taiyo Yuden voor circa 1 gld de cd?
Pagina: 1