[BC3] samsung 12x8x32 goede brander? ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:25
voordat iemand SEARCH schreeuwt heb ik dat dus al geprobeert. daar stond helemaal nix over deze brander :-( dus ik maak maar ene nieuwe topic aan.

nou zag ik deze brander net staan voor f339,- bij een winkel vlakbij mij. dat vond ik wel lekker goedkoop want ik had al een hele tijd een nieuwe brander op het oog [mn 2x word toch wel errug brak] namelijk een lite-on maar die kost hier f450,- en ik heb geen zin om een over de post te bestellen.

dussss... is deze samsung een goede brander? ik las op de samsung site dat ie 8mb buffer heeft dus vast geen burn-proof achtig iets er op. is burn-proof echt aan te raden? ik ben wel het type dat 7 minuten kan wachten op zijn CDtje, misschien een beetje internetten tussen het branden door.

thenks voor de reply''s

Verwijderd

sorry dat ik het zo bot zeg, maar er is maar 1 merk voor branders...en dat is toch echt plextor.

• Vodgen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 10:14
Heb ook Samsung uit een bulkpartij.
Spotgoedkoop en branden als de beste.
Kopen!

Gr. Frank

Verwijderd

140 cd''s gebrand, 1 mislukte cd..

dat zie ik die samsung nog niet doen.

als ik jou was zou ik echt een plextor nemen.

(die mislukte cd was m''n eigen fout btw)

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:27
Dat je per se ene Plextor moet nemen is zware onzin. Ik weet niet of die brander goed is, maar als je er een over de post besteld vis rembours is er toch niet zoveel risico?

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• Vodgen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 10:14
Natuurlijk weet ik dat Plextor hele goede branders zijn.
Maar voor de helft van het geld heb ik toch een goede brander aan die Samsung!
Gebruik hem nu 9 maanden en heb er tot nu toe maar 3 verprutst waarvan 1 door eigen schuld.

Gr. Frank

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:25
jullie kunnen me wat met jullie plextors. :)

ik heb die samsung gehaald... verkoper in de winkel wist ook niet dat ie zo goedkoop was.. legde meteen een voor zichzelf achter neer. hij is nou een cd aan het fikken. doet het goed zo te zien.

whahahah sessie sluiten in 20 seconden :-) mn delta deed er 2 minuten over... te wreed. plextors zijn misschien wel 2x zo duur. maar niet 2x zo goed. je betaald heeeel veeeel voor de naam. bij samsung niet.

thanks voor de reply''s iedereen. ik koop wel een keer ene plextor als die normale prijzen kunnen verzinnen.

Verwijderd

kHeb hem ook gekocht bij Update Computers in Groningen(www.update.nl) en hij brand perfect, zelfs 90minuten cd''s en in RAW Mode(CloneCD olé olé olé>:))
Pagina: 1