De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
misschien moet je posten wat voor een brander je hebt in wat voor een systeem en met welk programma je brand en op welke snelheid.
Verwijderd
kijk eerst eens of je hardware geen problemen heeft. (het gele vraagtekentje in je hardware-info lijst).
Tjah, hier kunnen we weinig mee.
Whatever.
tussen haakjes geen gele vraagtekens in apparaat beheer, greetz fg
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Jullie hebben natuurlijk gelijk veel te weing info brander is hp7200 pc is 433celeron
branprogramma nero 5. in begin gaat branden goed dan loopt ineens bovenste balk leeg en komt de foutmelding en de boel staat stil?
alles jullie ideeen hebben graag. ik vrees voor een kapotte brander maar ben niet 100% zeker greetz fg
branprogramma nero 5. in begin gaat branden goed dan loopt ineens bovenste balk leeg en komt de foutmelding en de boel staat stil?
alles jullie ideeen hebben graag. ik vrees voor een kapotte brander maar ben niet 100% zeker greetz fg
Als je een via chipset hebt
Andere via 4 in 1 drivers installeren
Had ik ook had 4.29
ben toen terug gegaan naar 4.27 wegprobleem
Andere via 4 in 1 drivers installeren
Had ik ook had 4.29
ben toen terug gegaan naar 4.27 wegprobleem
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nero 5: FF handmatig een buffer instellen van 40 % van je RAM. Onder File > Preferences.
Verder kijken of je schijfcache op de snelste schijf staan (test util in de Nero preferences) en of je genoeg schijfruimte hebt voor die Cache.
Kijk of UDMA aanstaat voor de poort waar de brander op zit. Sommige kunnen daar slecht tegen. Uitschakelen dus.
Master/Slave conflict met andere schijf?
Verder kijken of je schijfcache op de snelste schijf staan (test util in de Nero preferences) en of je genoeg schijfruimte hebt voor die Cache.
Kijk of UDMA aanstaat voor de poort waar de brander op zit. Sommige kunnen daar slecht tegen. Uitschakelen dus.
Master/Slave conflict met andere schijf?
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Pagina: 1