De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Is dit die infra kit???
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
ik heb er een met een infra kit een 12xOp dinsdag 03 april 2001 16:44 schreef cool0 het volgende:
Is dit die infra kit???
en zpu hem ook graag willen unlokken.
anny idea coolo ??
Ja hoor daar weet ik wel wat voor 
Heb ik laast ook regio vrij gemaakt door middel van een Firmware update
Werkt perfect. Alleen moet je je dvd speler wel eerst effe gelockt hebben dus op een compleet systeem je infra kit installeren wat je waarschijnlijk al gedaan hebt
daarna opstarten in dos-mode of vga modus als je NT hebt dan de Firmware update draaien en dan natuurlijk wel effe regio vrije dvd player downen powerdvd met dvd genie is hier perfect voor en je bent klaar
ook hier de site http://www.visualdomain.net/ klik daar op downloads en daar staan alle Regio patches voor creative
veel plezier ermee
Heb het bericht gewijzigd omdat ik de site gevonden had
Heb ik laast ook regio vrij gemaakt door middel van een Firmware update
Heb het bericht gewijzigd omdat ik de site gevonden had
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
heb nog een vraagje voor cool0
volgens drive reeeeeeegion info v1.1
heb ik een creative DVD-rom dvd 1241e 0.36
maar hij zgt zelf al( het programma)
this drive has no region protection
en heb nog niks gedaan.
ik moet wel soms in de software van creative die erbij zat de regio code aanpassen.
regio 1 > 3 voor america en europa.
kan het zo zijn dat mijn dvd speler al geunlock is of niet.
please tel me more
volgens drive reeeeeeegion info v1.1
heb ik een creative DVD-rom dvd 1241e 0.36
maar hij zgt zelf al( het programma)
this drive has no region protection
en heb nog niks gedaan.
ik moet wel soms in de software van creative die erbij zat de regio code aanpassen.
regio 1 > 3 voor america en europa.
kan het zo zijn dat mijn dvd speler al geunlock is of niet.
please tel me more
Ja het kan zijn dat je drive al geunlocked is probeer eens via www.google.com op Powerdvd te zoeken versie 2.55 en download die dan eens inc crack dan ook dvd genie downen dan ken je all regio''s kijken
als die al regio vrij maar effe tussendoor europa is Regio 2
Verwijderd
soory je had gelijk inderdaad regio code 2 maar die stomme toesten zitten ook zo dicht bij elkaar. daarom maak ik soms ook wat( lees regelmatig ) typo''s
Pagina: 1