M''n Liteon cdrw heeft sinds gisteren problemen met schrijven. Hij hangt steeds halverwege het branden. Dan kan ik m''n hele systeem herstarten. Ik gebruik de LS22 firmware, Win98, Blindwrite en Nero, DMA uit en aan geprobeerd. Iemand suggesties of is goedkoop duurkoop?
Hangt alleen de liteon of je hele systeem?
Ik had ook ooit 1 cdtje verpest tijdens het branden, maar dat was omdat m''n Aopen36X jaloerse trekjes toonde en om aandacht vroeg

IDE-kabeltje en wat plaatsen verwisselen en probleem opgelost.
Je hebt nog niet verteld of je w98 al opnieuw geinstalleerd hebt, lijkt me tegenwoordig toch een standaard oplossing;)
Ik had ook ooit 1 cdtje verpest tijdens het branden, maar dat was omdat m''n Aopen36X jaloerse trekjes toonde en om aandacht vroeg
IDE-kabeltje en wat plaatsen verwisselen en probleem opgelost.
Je hebt nog niet verteld of je w98 al opnieuw geinstalleerd hebt, lijkt me tegenwoordig toch een standaard oplossing;)
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Nou heb nog wat testjes gedaan, ligt zeer waarschijnlijk aan de gebruikte cdrs. Op TDK en Kodak, beide 12x certified, blijft ie erg vaak hangen. Op Traxdata, 16x certified, en Arita, 12x certified is het nog geeneen keer fout gegaan. Nou mooi is dat......
ja, dan zal het wel een bad medium wezen die cd''tjes 
Verder moet je iig wel ff weer je dma aanzetten, dat scheelt namelijk nogal veel in processor belasting, en met dam draait alles dus stukken beter.
Voortaan gewoon arita''tjes of bv philips gebruiken, kosten ook niks meer (100 voor 150 piek oid)
suc6
Verder moet je iig wel ff weer je dma aanzetten, dat scheelt namelijk nogal veel in processor belasting, en met dam draait alles dus stukken beter.
Voortaan gewoon arita''tjes of bv philips gebruiken, kosten ook niks meer (100 voor 150 piek oid)
suc6
bij mij gaat het niet echt mis oke ik heb dat ding nu maar een weekje
ik gebruik MMORE 80 min en gaat nooit mis
ik gebruik MMORE 80 min en gaat nooit mis
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Pagina: 1