[BC3] Liteon 12/32/40 hangt sinds kort bij branden...

Pagina: 1
Acties:

• finnyhut
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-04 13:24
M''n Liteon cdrw heeft sinds gisteren problemen met schrijven. Hij hangt steeds halverwege het branden. Dan kan ik m''n hele systeem herstarten. Ik gebruik de LS22 firmware, Win98, Blindwrite en Nero, DMA uit en aan geprobeerd. Iemand suggesties of is goedkoop duurkoop?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Hangt alleen de liteon of je hele systeem?

Ik had ook ooit 1 cdtje verpest tijdens het branden, maar dat was omdat m''n Aopen36X jaloerse trekjes toonde en om aandacht vroeg
:(

IDE-kabeltje en wat plaatsen verwisselen en probleem opgelost.

Je hebt nog niet verteld of je w98 al opnieuw geinstalleerd hebt, lijkt me tegenwoordig toch een standaard oplossing;)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• finnyhut
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-04 13:24
Nou heb nog wat testjes gedaan, ligt zeer waarschijnlijk aan de gebruikte cdrs. Op TDK en Kodak, beide 12x certified, blijft ie erg vaak hangen. Op Traxdata, 16x certified, en Arita, 12x certified is het nog geeneen keer fout gegaan. Nou mooi is dat......

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

ja, dan zal het wel een bad medium wezen die cd''tjes :?

Verder moet je iig wel ff weer je dma aanzetten, dat scheelt namelijk nogal veel in processor belasting, en met dam draait alles dus stukken beter.

Voortaan gewoon arita''tjes of bv philips gebruiken, kosten ook niks meer (100 voor 150 piek oid) >:)

suc6

JayGTeam (213177)

Verwijderd

hoe zet je dma aan dan?

Verwijderd

/\
||

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

bij mij gaat het niet echt mis oke ik heb dat ding nu maar een weekje

ik gebruik MMORE 80 min en gaat nooit mis

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Pagina: 1