Ik heb al enige tijd geleden een extra HD (Western Digital WD307AA 30,7Gb 5400 RPM) aangeschaft voor mijn mp3''s. Hij heeft al die tijd goed gefunctioneerd maar sinds gisteren maakt hij op onwillekeurige momenten irritante tikken.Soms houdt het op na enkele tikken,maar het gebeurt ook vaker dat hij doorgaat met als gevolg een reset van het systeem
Ik gebruik Win98 SE en heb de DMA aanstaan voor beide schijven. Wie herkent dit probleem en zo ja wat kan ik hieraan doen...? Ik word gek van het geratel
Verwijderd
snel back-up maken van je data die je wilt houden, je hd kan elk moment naar de klote gaan ....
Zelf heb ik geen WD, of last van dat probleem.
Maar het beste wat je kunt doen in dit geval is gebruik maken van de Prachtige online RMA aanvraag procedure.
En de schijf opsturen.
Ohja, ff backup maken ( als ik jou was ) en je HDD Formateren, FDISKEN, en weer formateren. Zo weet je voor 99,999% zeker dat ze niet kunnen achterhalen wat erop heeft gestaan.
]-[enk..
Maar het beste wat je kunt doen in dit geval is gebruik maken van de Prachtige online RMA aanvraag procedure.
En de schijf opsturen.
Ohja, ff backup maken ( als ik jou was ) en je HDD Formateren, FDISKEN, en weer formateren. Zo weet je voor 99,999% zeker dat ze niet kunnen achterhalen wat erop heeft gestaan.
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Peepz,bedankt voor de snelle reply...maarre mijn HD is dus zo goed als afgeschreven
Ik heb ''m geloof ik pas ''n half jaar!!! Voor mij geen Western Digital meer...Welke schijf kan ik beter nemen. Het is alleen maar voor mijn geweldige
MP3-collectie.
Als er garantie opzit dan kan je hem ruilen maar of ze je weer een WD geven weet ik wel 100% zeker denk niet dat ze je een ander merk geven.
Of ze moet er van overtuigt zijn dat ze zelf bende maken...
maar ja welk bedrijf geeft dat toe dat ze rotzooi maken volgens mij geen 1
Of ze moet er van overtuigt zijn dat ze zelf bende maken...
maar ja welk bedrijf geeft dat toe dat ze rotzooi maken volgens mij geen 1
Heb het zelfde gehad met een WD. Is einde disk...
Mee terug gaan naar je leverancier, of opsturen naar WD in Duitsland (heb je binnen 1 week een nieuwe)
Mee terug gaan naar je leverancier, of opsturen naar WD in Duitsland (heb je binnen 1 week een nieuwe)
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Die Mp3''s van me zullen het wel gedaan hebben
Het werd ook wel tijd voor een andere HD want deze is overvol, zou het daarmee te maken kunnen hebben
Ik ga ze gewoon overtuigen dat ik meer wil dan alleen een nieuwe HD...een vettere
80GB is voorlopg wel genoeg...
De WD Caviar 3.2 GB in m''n linuxservertje tikt ook. Nu al een jaar of zo.
Zal wel goed zijn, hij doet ''t nog
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
heheheOp maandag 02 april 2001 23:58 schreef Tony Vroon het volgende:
De WD Caviar 3.2 GB in m''n linuxservertje tikt ook. Nu al een jaar of zo.
Ben je niet inmiddels al helemaal kierewiet geworden van dat getik
Ik werd al gek na 10 seconden
Ik ga het gewoon terugsturen,orginele verpakking heb ik niet meer maar dat boeit niet.Ze moeten gewoon fatsoenlijke produkten leveren. Zijn die HD''s van IBM wel tikloos?
Verwijderd
Ik heb ook een WD disk die laatst ook een tikkend geluid maakte. Het was al een ouwe 1,2 Gb disk. Nadat er een zooi data was beschadigd heb ik hem even open gemaakt om te kijken wat er aan de hand was 
Er zit een magneetje in dat de HD kop in de parkeerstand vast houdt. Als je de poot met de leeskop heen en weer beweegt (en dus tegen het magneetje aan en weer eraf) dan kan je het tikkende geluid weer reproduceren. Cool of niet?
Die opengeschroefde harddisk past trouwens erg goed bij de inrichting van m''n kamer...
Er zit een magneetje in dat de HD kop in de parkeerstand vast houdt. Als je de poot met de leeskop heen en weer beweegt (en dus tegen het magneetje aan en weer eraf) dan kan je het tikkende geluid weer reproduceren. Cool of niet?
Die opengeschroefde harddisk past trouwens erg goed bij de inrichting van m''n kamer...
Pagina: 1