Hallo, ik ben geen Newbie, maar dit snap ik dus niet. Ik heb laatst een PC voor iemand gebouwd. In die PC heb ik een Maxtor 20,4 GB 5400RPM ATA 100 gezet. Maar toen ik alles aangesloten had en in de bios iets moest veranderen, wilde namelijk vanaf CD-rom instaleren, zag ik tot mijn verbazing dat de HDD als een 2112 MB HDD werd gezien. Later toen ik de HDD ging partitioneren, stond er weer 2112 MB. Beetje vaag of niet? Zal wel een heel simpel probleem zijn. Maar vond het toch raar.
Zonet belde de eigenaar van die HDD mij op en hij zei dat de totale ruimte van de HDD nog maar 1600 MB was. Is deze HDD te heet gewassen ofzo? Hij krimpt
En ik ben zelf ook van plan binnenkort zoiets schijfje te kopen, maar dan 2. 7200 versie en die kwak ik da op een raid controller
Maar wil dus wel weten wat er aan de hand is..
Zonet belde de eigenaar van die HDD mij op en hij zei dat de totale ruimte van de HDD nog maar 1600 MB was. Is deze HDD te heet gewassen ofzo? Hij krimpt
En ik ben zelf ook van plan binnenkort zoiets schijfje te kopen, maar dan 2. 7200 versie en die kwak ik da op een raid controller