Toon posts:

[BC3] IBM DTLA-307030.... Kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

ik kan aan een IBM DTLA-307030 schijf komen, maar ik heb al gezocht, en niks als problemen gelezen.. er zaten wel een paar positieve users tussen die dezelfde schijf hebben.... Maar ik begin een beetje te twijfelen...

Ik wil gewoon een schijf die betrouwbaar is.. die dus een jaar of 4/5 meegaat (op z''n minst).. Moet ik dan bij die IBM Weg blijven? Of hoe zit dat?

Kan ik beter een western digital nemen ofzo?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-05 09:28
Een hoop IBM''s uit eind vorig jaar zouden wel wat problemen hebben, de rest is denk ik wel goed. Ik heb zelf een Maxtor 7200rpm, en die is iig erg goed.

Verwijderd

Topicstarter
Mjah.. maar hoe weet ik welke schijf ik in handen krijg?

En trouwens, maxtor kan ik niet nemen.. Abit be6... die werkt niet met maxtor''s

Verwijderd

Nou ik heb ook zo''n schijf en hij werkt al een half jaar zonder problemen.

Kijk meestal lees je alleen slechte verhalen er over he. Goede dingen worden meestal niet verteld

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 19:50
als ik het zo lees; je gaat toch geen 2e hands kopen?
ik kan aan een IBM DTLA-307030 schijf komen
Dat zou ik iig nooit doen, want dan weet je zeker dat je een foute hebt..

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 21:12 schreef Techwarrior het volgende:
Mjah.. maar hoe weet ik welke schijf ik in handen krijg?

En trouwens, maxtor kan ik niet nemen.. Abit be6... die werkt niet met maxtor''s
mijn BE6-II wel hoor...

Verwijderd

Ik heb zelf een raid-array met schijven uit deze serie, en ik ben nog nooit zo tevreden geweest over HD''s als met deze juweeltjes!
Ik let nooit zo op merken, maar ben nu wat harddisks betreft echt IBM-fan geworden.
(Heb niet de 30GB gehad maar wel de 20 en de 45GB, ik had een array van 4x20GB en die heb ik onlangs vervangen door 3x45GB).

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:06

johnwoo

3S-GTE

Ik kocht er eentje direct toen ze uitkwamen (een 30GB) en die doet het nog prima...
Als er problemen zijn dan was het niet met die vroege exemplaren...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 21:08 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Een hoop IBM''s uit eind vorig jaar zouden wel wat problemen hebben, de rest is denk ik wel goed. Ik heb zelf een Maxtor 7200rpm, en die is iig erg goed.
Die productieprobleempjes is alleen van toepassing op de 45 gb versie. De 30 gb is gewoon goed (snel, stil en koel)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 12:29

ReseTTim

Chocolate addicted

ik ook een IBM en ben er zeer tevree mee :P.

btw de eerste is na 4 maanden trug gegaan kheb nu een nieuwe en die is gewoon perfect. lekkerz snel en erg stil, met een constant geluid waardoor je er gewoon heen kan slapen :).

btw kzal er niet meer moeten aan denken aan ata33 en 5400 rpm schijffies...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1