if broken it is, fix it you should
en dan nog een vraagje in de SCSI bios staat bij write back caching N/C, no en yes. NC staat voor not connected?
En wat doet ie precies?
En deze cache van SCSI ID 7 (de controller) moet ie daar aan staan?
het lijkt namelijk of mijn HDD zo tergend langzaam is.... (ata66 score met sandra)
En wat doet ie precies?
En deze cache van SCSI ID 7 (de controller) moet ie daar aan staan?
het lijkt namelijk of mijn HDD zo tergend langzaam is.... (ata66 score met sandra)
Ik krijg namelijk ook BSOD''s maar weet niet of dit door bad sectors komt.
Altijd 0E fouten....
Altijd 0E fouten....
Narrow SCSI devices zijn 8 bits en wide SCSI devices zijn 16 bits. Zoals je heel waarschijnlijk al vermoedt heb je zelf een wide SCSI device in handenOp zondag 01 april 2001 22:38 schreef elgringo het volgende:
ez-scsi zegt dat mijn quantum altas IV (9,1gb) geen 32 bit dtat transfer ondersteund en wel 16-bit. Is dit normaal?
Niks van aantrekken.. Dat staat op je HD zeker. Die is toch zo gemaakt dat de beloofde capaciteit er is.Dan bij de defect-list (permanent defect list) staan een zooi sector. Zijn dit bad clusters, of wat? Ik begrijp het niet helemaal....
Over je stabiliteit, heb je toevallig je systeem opgeklokt? ZO ja vertel dan maar waar je SCSI controller op draait en wat het betreft (PCI/EISA/ISA). Die dingen willen wel eens gevoelig zijn voor het een of ander.
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.