Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
De platinum CD-r''s komen vaak als beste uit de bus, en Platinum verkoopt ook (als enige nog?) prima 800Mb CD-r''s
www.cdrwinkel.com/
www.cdrwinkel.com/
Hoopt meer op een on-line (test)artikel.Op zondag 01 april 2001 13:20 schreef Demolition het volgende:
[topic=72287]
Hopelijk heb je hier voldoende aan
Heeft iemand misschien uitslagen van een consumenten(bond) test???
Russian Blue Neji
Kate Bush
TDK heeft de beste 80 min cd''s. Ik denk dat de meeste mensen ook 80-min cd''s gebruiken 
CD Mediaworld
CD Mediaworld
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Verwijderd
Volgens een consumentenbondtest (oké, niet het meest into computers maar toch...) is Sony het beste qua 74 min...
Een tijd terug was philips nog de beste... (74 minuten)
Verwijderd
Sony, Acer en Fujitsu-siemens doen ut bij mij erg goed.
Check voor Acer-aanbieding maar eens de Mediamarkt
Check voor Acer-aanbieding maar eens de Mediamarkt
Is deze de best geteste???Op zondag 01 april 2001 19:04 schreef Ronnie_T het volgende:
TDK heeft de beste 80 min cd''s. Ik denk dat de meeste mensen ook 80-min cd''s gebruiken
CD Mediaworld
HHMM, dan die maar kopen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik zie bij Opus supplies Taiyo Yuden cd''tjes voor 104 gld per 100, zijn die beter dan de Platinums?
Vooral lettend op het feit dat Taiyo Yuden blanco label heeft en de Platinums wel een label/beschermlaagje .....
(Taiyo Yuden wordt gebruikt voor de betere cdtjes van Sony, etc maar dan zit er wel een labeltje/beschermlaagje erop)
Vooral lettend op het feit dat Taiyo Yuden blanco label heeft en de Platinums wel een label/beschermlaagje .....
(Taiyo Yuden wordt gebruikt voor de betere cdtjes van Sony, etc maar dan zit er wel een labeltje/beschermlaagje erop)
In de eerstvolgende uitgave van Computer Totaal ! komt een uitgebreide test. Ff wachten dus voordat je 10 spindels bestelt
Ik koop altijd TDK of philips. Wat ik echt niet meer hoeft: Mmore en arita en meer dan die troep. Kijk acer''s van 1 piek zijn wel te doen voor eenmalig gebruikt.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Pagina: 1