ik heb zon aopen 36x cd-rom speler in mn pc. maar nou doet ie erg moeilijk met gebrande cd''s. ik kan geen divx-en van cd af bekijken wat op mn laptop wel kan. dus ik wou eens gaan rondkijken naar iets nieuws. en deze oude in mn andere pc zetten. [ja nou houd het op ik heb er dus 3] wat zal ik nemen? ik wil het lekker cheap houden. onder de 200,- dus. nou had je dacht ik voor 150,- al een dvd spelertje die 12x is. leuk voor de toekomst. maar is dat wel zo handig? ik heb nog nooit een dvd aangeraakt en ik ben ook niet echt van plan om dvd films te gaan huren/kopen in de nabij-e toekomst. het is dan eigenlijk gewoon een dure cd-rom-speler.
nou mijn echte vraag dus. leest een dvd speler cd''s beter dan een cd-rom speler? dus vooral gebrande cd''s en rewritables enzow. een nieuwe cd-rom speler.... is dat in enig opzicht beter dan een dvd speler? ik ben benieuwd
nou mijn echte vraag dus. leest een dvd speler cd''s beter dan een cd-rom speler? dus vooral gebrande cd''s en rewritables enzow. een nieuwe cd-rom speler.... is dat in enig opzicht beter dan een dvd speler? ik ben benieuwd