Toon posts:

[BC3] Aopen 12x40 dvd regio vrij ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er ergens een progje om een Aopen DVD 12x40 regio vrij te maken.

Verwijderd

ze zeggen dat je powerdvd 3.0 moet gebruiken en dan moet ie regiovrij zijn maar of het zo is weet ik niet

greetz bennie

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

bij mij zeggen de programma''s allemaal dat hij regiovrij is :?

39

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Combo van jullie PC''s
AMD 1200 266FSB, A7V133 Mobo, 256 Mb, 40 Gb WD HDD AOPEN 12x40, AOPEN 1232 CDWR, LG 795FT Plus, Super Orb, Asus V7700 GTS 32 Deluxe Tv, Terratec DMX-Fire 1024, Logitech Cordless Itouch Keybord en Mouse besteld(Monitor en Toestenbord/mouse had ik al).

Is dat powerDVD 3.0 toevallig bij de v7700 kaart? Zo niet waar regel ik dat programma. Ik heb wel ergens op internet iets gelezen over het regio vrij maken van deze dvd-speler, maar ik kan die site+download niet weervinden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-05 22:13
Je kunt het beste even kijken op
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/
Daar stond van de week een softwarematige oplossing voor de Aopen 1240.

Verwijderd

DVD Genie al eens geprobeerd = een softwarematige oplossing! ;)

(eerst PowerDVD starten en dan met DVD genie de code wijzigen, Ole :7)

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
volges mij moet je toch hardwarematig + software matig je dvd regiovrij maken voordat ie dat echt is, als je alleen softwarematig doet met bv dvdgenie telt ie toch door met aantal wissels dat je nog hebt,
of heb ik het mis en hoef ik alleen dvdgenie te gebruiken?????

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Van deze aopen is geen pioneer oid; je kunt dus niet de firmware van een ander merk gebruiken.

Verder is er ook nergens een gehackte versie te vinden, waardoor hij regiovrij te maken is. Ik weet overigens niet of ie dat al standaard is.

Softwarematig regiovrij maken is geen permanente oplossing; schijnt ook slecht te zijn voor flashchip (veel mensen meldden dat deze na een paar keer, na gebruik van genie, kapot ging!).
Pagina: 1