[BC3] goede 3.5" drives

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Topicstarter
Mijn oude 3.5" diskdrives beginnen vervelend te doen (soms niet lezen/schrijven) :(
Bestaat er een goed merk 3.5" drives?

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
diskettes bedoel je zeker... moet je gewoon de wat duurdere kopen waar een merk op staat en niet de allergoedkoopste in een wit doosje.

Verwijderd

Euhm.. ik denk dat ie gewoon een 3.5 inch 1.44 MB Floppydrive bedoeld..

In dat geval moet je een NEC of een Sony hebben. die zijn erg goed.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:53
Yep, een NEC of een Sony. Beide ongeveer f40,-

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

ergens rond de 40 piek jah...

heb eens een keer op een beurs een stand gezien , daar hadden ze dozen vol met 1.44 mb High density floppy drives voor FL2.50 per stuk. heb er toen gelijk 10 meegenomen, en wat denk je, 8 van de 10 deden het.. da''s nog eens een goeie koop!

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04 15:24

mr_fragle

Don't forget the guide

Mijn floppy drive begint juist af en toe spontaan te werken. Probeert ie te schrijven ofzo (zo klinkt het). Is echt zwaar irri :(, als ik er een floppy indouw houdt ie zijn bek eindelijk dicht, maar ja, dat is natuurlijk geen oplossing.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is:?

And now the most interresting part of deze grot

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-05 14:00

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

virusscanner ofzo? of domme windows grappen

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

loskoppelen, wOHAHAHAHA :)

Verwijderd

Simpel.. Kast losmaken, floopy eruit halen, buiten op de stoep neerleggen, en een grote voorhamer opzoeken.. dan naar de floopydrive lopen, en hem helemaal aan gort slaan, en een nieuwe kopen. Maar dan een goeie (sony of nec) :P

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Topicstarter
Btw die 3.5" diskettes zijn toch helemaal niet floppy? Dan kan je die drive toch ook geen floppydrive noemen?

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die LS-120 drives schijnen erg stil en snel te zijn in het lezen van gewone diskettes, de gewone doen niet in kwaliteit voor elkaar onder (ze doen het allemaal minstens 5 jaar, mits je er niet te veel stof in blaast).

En Kenx: Ik heb hier doosjes 3,5" diskettes waar groot opstaat Floppy Disks, dat ''grote zijn floppies, kleine diskettes'' is flauwekul.
Het schijfje dat erin zit is nog steeds floppy.
Pagina: 1