De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ten eerste moet je dit niet hiet vertellen, maar ja 
Verder zitten er een paar knopjes met tekst, moet je voor de gein ff die met search indrukken (voor de domme vragen), maar misschien is die daarvoor nog handiger als je hier net lid bent. Dat is de Faq, dan kan je lezen hoe je je hier moet gedragen enzo (handig he).
En verder veel plezier hier
Suc6 met je vragen.
Verder zitten er een paar knopjes met tekst, moet je voor de gein ff die met search indrukken (voor de domme vragen), maar misschien is die daarvoor nog handiger als je hier net lid bent. Dat is de Faq, dan kan je lezen hoe je je hier moet gedragen enzo (handig he).
En verder veel plezier hier
Suc6 met je vragen.
And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
Hehehehehehheehheheh 
Schitterend verloop dit
Mooi mooi, ik ga me nieuwe 5.25 slot maar weer es modden met lichies
tot zo...
Schitterend verloop dit
Mooi mooi, ik ga me nieuwe 5.25 slot maar weer es modden met lichies
Verwijderd
Je kan ook niet verwachten dat mesnen binnen 5 minuten jouw vraag beantwoorden, je moet wel een beetje geduld hebben.
Daarnaast moet je zoals hierboven vermeld eerst de search ff gebruiken.
Ik heb zo''n idee dat je de faq ook niet gelezen hebt, is misschien ook een goed plan.
Het werkt heel goed hoor zo''n forum, maar er zitten hier geen honderden mensen om alleen jouw vraag te beantwoorden.
Daarnaast moet je zoals hierboven vermeld eerst de search ff gebruiken.
Ik heb zo''n idee dat je de faq ook niet gelezen hebt, is misschien ook een goed plan.
Het werkt heel goed hoor zo''n forum, maar er zitten hier geen honderden mensen om alleen jouw vraag te beantwoorden.
Okee, als je echt nieuw bent: lees de FAQ en gedraagt u zoals dat hoort (en dus niet beginnen te schelden. Als die gasten zo reageren, komt dat meestal omdat het de 10.000e keer is dat deze vraag gesteld is) en wij zullen je helpen...
Als je gewoon een zielig gefrustreerd pubertje bent die ons forum probeert te verzieken: ik hoop dat je een ban krijgt (IP-ban?
) en dat je IP-nummer getraced wordt en dat je helemaal kapotgehackt wordt...
Zo, dat moest er ff uit, ik ben weer rustig en ik ga slapen...
Als je gewoon een zielig gefrustreerd pubertje bent die ons forum probeert te verzieken: ik hoop dat je een ban krijgt (IP-ban?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
AmenOp vrijdag 30 maart 2001 23:50 schreef Demoniac het volgende:
Okee, als je echt nieuw bent: lees de FAQ en gedraagt u zoals dat hoort (en dus niet beginnen te schelden. Als die gasten zo reageren, komt dat meestal omdat het de 10.000e keer is dat deze vraag gesteld is) en wij zullen je helpen...
Als je gewoon een zielig gefrustreerd pubertje bent die ons forum probeert te verzieken: ik hoop dat je een ban krijgt (IP-ban?) en dat je IP-nummer getraced wordt en dat je helemaal kapotgehackt wordt...
Weltrusten
And now the most interresting part of deze grot
Misschien dat niet iedereen zo vijandig was geweest als jij je vraag maar 1x gesteld had in plaats van 5x voor je ene vraag een topic te openen, en 2x voor je andere vraag een topic te openen... Dat is namelijk voor diegene die hier elke dag rondgangen heel erg irritant. Je klikt de ene topic aan, en je ziet een vraag. Je klikt de volgende topic aan, en je ziet exact de zelfde vraag. en dat 5x achter elkaar?
Elke dag de zelfde vraag 30x zien voorbij komen is ook erg vervelend. Daarvoor is er een search functie ingebouwd. Gebruik daarvan is aanbevolen. De meeste van mijn vragen zijn hierdoor al beantwoord voordat ik er een topic voor heb hoeven openen.
Dat moet zelfs een newbie toch kunnen begrijpen:?
Maar goed... Als jij hier nooit meer wilt posten, dan moet je dat zelf weten.
Als je toch nog besluit ooit weer iets te posten, doe het dan 1x, en voordat je iets gaat posten, gebruik de search dan.
Elke dag de zelfde vraag 30x zien voorbij komen is ook erg vervelend. Daarvoor is er een search functie ingebouwd. Gebruik daarvan is aanbevolen. De meeste van mijn vragen zijn hierdoor al beantwoord voordat ik er een topic voor heb hoeven openen.
Dat moet zelfs een newbie toch kunnen begrijpen:?
Maar goed... Als jij hier nooit meer wilt posten, dan moet je dat zelf weten.
Als je toch nog besluit ooit weer iets te posten, doe het dan 1x, en voordat je iets gaat posten, gebruik de search dan.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Wat zijn wij ook aardige mensen, he?
Alle 4 of 5 topics van Internetter 2001 staan nog gewoon open, hoor... Is dat niet een beetje heel tolerant?
Grote sloten erop!!!:( Iedereen kan toch begrijpen dat het openen van meerdere topics niet mag. Klaar!!!!! En deze topic staat in opslagmedia etc??????
Naja, sommige mensen snappen gewoon niets.
Alle 4 of 5 topics van Internetter 2001 staan nog gewoon open, hoor... Is dat niet een beetje heel tolerant?
Grote sloten erop!!!:( Iedereen kan toch begrijpen dat het openen van meerdere topics niet mag. Klaar!!!!! En deze topic staat in opslagmedia etc??????
Naja, sommige mensen snappen gewoon niets.
Ipv je hier opwinden over het feit dat zijn topics nog openstaan kan je beter ff het plaatsen in stoute users, zoals sommige ook gedaan hebben, of een ICQ-tje sturen aan een HGM van Harde waren.
Pagina: 1