De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
je moet kijken of DMA is aangevinkt bij de eigenschappen van je IDE kanaal
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Sorry hoor, niet iedereen is zo''n NEURD als jou. EXIRION !!!Op vrijdag 30 maart 2001 23:28 schreef Exirion het volgende:
Negeer deze topic maar, net als alle andere topics van deze figuur. Allemaal onzinposts en crossposts
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
(ik begrijp dat je vaker zo vervelend bent, en het is wel toevallig dat je vandaag pas lid bent geworden)
And now the most interresting part of deze grot
Ja, dat is aangevinkt (en nu???)Op vrijdag 30 maart 2001 23:18 schreef Johnny Blaze het volgende:
uhm, IDE heeft niks te maken met UDMA ofsow
je moet kijken of DMA is aangevinkt bij de eigenschappen van je IDE kanaal
Wat ie nu anders doet? Geen idee:? Maar neem van mij aan: wat ie deed doet ie nog steeds, maar dan iets sneller...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
dat is dus goed
en nu niet meer zeuren
en volgende keer niet meer crossposten
anders heb je denk ik een ban
en schelden wordt ook niet erg gewaardeerdSorry hoor, niet iedereen is zo''n NEURD als jou. EXIRION !!!
*blaat*Op vrijdag 30 maart 2001 23:30 schreef internetter2001 het volgende:
[..]
Sorry hoor, niet iedereen is zo''n NEURD als jou. EXIRION !!!![]()
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Je hebt een IDE harde schijf die als een IDE harde schijf herkend wordt. Meer wil je toch niet?
Pas als er SCSI had gestaan i.p.v. IDE, dan zou ik zorgen gaan maken.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Is dat Twents ofzo? volgens mij is het nog steeds Nerd
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Professioneel Hyves-weigeraar
Hoe doe je dat