Toon posts:

[BC3] ik weet het niet meer !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een vraagje. Mijn brander is laatst dood gegaan. Het gebruikelijke philips cdd 3610 verhaal :( . Dus ik bel de helpdesk ( misschien korting op volgen brander ) zeggen hun breng hem maar ff langs. Zeggen ze vandaag: Nou hij doet het weer kom hem maar ff ophalen. Dus heb ik net m''n pc opgehaald doet ie het nog niet. Wat moet ik doen ik heb geen zin nog een keer m''n hele pc kwijt te zijn?

please help

:?

Verwijderd

Ding wegflikkeren en voor 340 gulden een liteon 12*10*32 halen *D

Verwijderd

m''n plextor doet het anders ook goed :9

Verwijderd

1x op <ctrl> <alt> <del> drukken. dan krijg je een lijstje met al je geladen programma''s, daar iedere keer 1 selecteren en op taak beeindigen klikken (met alle taken doen behalve systray en explorer) dan nog eens proberen, probeer ook eens een defragmentatie. kan ook de instellingen van je brander eens veranderen, master -> slave of andersom

Verwijderd

Topicstarter
hij begint niet eens met branden dus het zal weinig met defragmentatie te maken hebben.

:'(

Verwijderd

vragen hoe hun hem aan het draaien hebben gekregen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 maart 2001 20:47 schreef vrchtvls het volgende:
1x op <ctrl> <alt> <del> drukken. dan krijg je een lijstje met al je geladen programma''s, daar iedere keer 1 selecteren en op taak beeindigen klikken (met alle taken doen behalve systray en explorer) dan nog eens proberen, probeer ook eens een defragmentatie. kan ook de instellingen van je brander eens veranderen, master -> slave of andersom
ik heb win2k naast win me draaien en heb win me 1 keer schoon geinstalleerd en nog wou ie niet branden.( ik had zelfs m''n drivers voor grafische kaart enz nog niet geinstalleerd )

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 maart 2001 20:53 schreef Traveler het volgende:
vragen hoe hun hem aan het draaien hebben gekregen.
ze zeiden dat hij het deed onder win me, maar daar stond geeneens een brand proggie op :?
Pagina: 1