[BC3] Hoe firmware updaten van acer rewriter??

Pagina: 1
Acties:

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 11:39
Ik heb sinds kort een acer 12x8x32x (CRW1208a) rewriter, en wil nu de firmware updaten van 9.da naar 9.gb.
(voor burnproof ondersteuning)
Als ik het programma uitvoer in dos wordt de writer wel gevonden maar meldt de pjoeter daarna dat de firmware niet geupdate kan worden... :(
Hoe los ik dit op...moet er een jumper verzet worden ofzo

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-05 15:08
Weet je zeker dat die firmware voor jouw burner is?

Je kan niet zomaar burn-proof krijgen door het updaten van de firmware. Als je brander geen burn-proof had toen je em kocht (rechtstreeks uit de doos dus) dan heeft ie het dus niet.

• Emcee
euhm, volgens de acer website heeft deze brander wel burnproof (heet wel SEAMLESS LINK), maar ik zie hiervan niks terug in NERO v5.0.3.3.
Daarom dacht ik dat met een nieuwe firmware versie 9.gb (laatste) gedownload van de acer website. Maar het lukt me nog niet om de firmware te upgraden. Ik ga nu trouwens eerst maar eens een mail naar de acer-support sturen...
Maar die zullen nu ook eerst wel weekend hebben ;)

• Emcee
Dit zeiden ze bij acer:

Dear Sir,
>
>This function (red :) -> seamlesslink) is available in 1208A with 9.xB firmware . The latest firmware release for this Rewriter is 9.GB and is available at www.acercm-eu.com . The function is automatically supported
>and does not need software upgrades.
>It is visible in Nero 5.0.4.4 and 5.5.0.0 and Easy CD Creator 5.0 Platinum
>with 5.01 Patch.
>
dus hij''s in ieder geval wel burnproof met de juiste firmware...

*vindt het leuk om op eigen topic te reageren :+ *