[BC3] Kan overburnen slecht zijn voor je fikker?

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Als je bij nero aan overfikken doet dan zegt ie dat het slecht kan zijn voor je fikker. Ik heb daar nog nooit iets van gemerkt, maar een vriend van mij is daar toch een beetje onzeker over. Ofwel weet iemand of het slecht zou kunnen zijn en zoja waarom. Ik gekeken of deze topic al eerder aan bod is geweest maar kon niks vinden, maar als iemand het toch kan vinden moet die dat maar ff melden dan bekijk ik die topic wel.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:15
Je lens gaat iets verder naar buiten dan normaal bij overburn. Als het te ver gaat, kan je de lul zijn. De tandwielen in het positioneringsloopwerk hebben niet al te grote tanden, en je weet wat er gebeurt als je lens op zijn uiterste zit, terwijl er nog steeds een tandwiel draait om hem verder naar buiten te drukken: Tandenpoetsen...
Na verloop van tijd kan dat een versleten tandwiel betekenen...

Dit is dus mijn theorie, het kan heel anders zijn dan ik hier nu vertel, maar dit lijkt me de enige logische verklaring.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:56
als je brander het ''onofficieel'' ondersteund zou het geen probleem moeten zijn. m''n plextor 12/10/32a gaat tot 90 min.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

sommige burners sloop je daadwerkelijk met over branden. Zelf al doe je het maar één keer.

de meeste moderne branders gaan niet kapot van beperkt overbranden, ze veroorzaken een vage foutmelding ofzo.

(Ik heb een HP 1-speed brander zien overlijden toen er gepoogd werd om er 78œ minuut erop te zetten)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.