Toon posts:

[BC3] diskettestation stopt ermee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisteren en eergisteren een flinke casemod gedaan,en daarvoor moest heel m''n pc uit elkaar.nou staat ie weer in elkaar,maar het diskettestation werkt niet meer!alles is op de juistemanier aangesloten maar toch werkt het niet: als ik opstart krijg ik een error,iets in de richting van: invalid a station ofzo.en het ledje dat eropzit blijft continu branden!HELP!!!!!!!!!!!!!!!:D

Verwijderd

Als het ledje continu blijft branden dan zit de datakabel verkeerd om aan gesloten.

Verwijderd

Topicstarter
thx man dit ga ik meteen ff fixen!:D

• Jodel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2024
Dat probleem heb ik ook vaak. Het is waarschijnlijk echt de datekabel. (8>

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Neem gewoon geen FD. Je hebt ''t tegenwoordig toch niet meer nodig. Je kan namelijk op CD schrijven tegenwoordig :)

En ''t ziet r beter uit...

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Op vrijdag 30 maart 2001 19:54 schreef Aikon het volgende:
Je kan namelijk op CD schrijven tegenwoordig :)
Alleen jammer da ze op school geen schrijvertjes erin hebben zitten das eigenlijk het enigste waar ik nog diskettes voor moet gebruiken :'(

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:15
Daarvoor zet je poort 139 open...
of gewoon ff 21, kan ook... of ehm, emailen :)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 30 maart 2001 20:04 schreef marshal het volgende:

[..]

Alleen jammer da ze op school geen schrijvertjes erin hebben zitten das eigenlijk het enigste waar ik nog diskettes voor moet gebruiken :'(
Ik neem het meestal mee op CD-RW en dan als ik het af heb mail ik het naar mezelf vanaf school. Dus ik heb geen floppies meer nodig :):):)

Verwijderd

Khad precies etzelfde probleem. En toen datakabeltje ook omgedraait maar toen deettie het helemaal niet meer! alle combinaties geprobeert, 3 andere kabeltjes geprobeert (hoe kom ik eigenlijk aan 3 floppy kabels?). Toen heb ik ''m er maar uitgegooit (ik dacht ook bij me eige: wat heb ik eigenlijk ook aan zo''n drive?). Nam ik een keertje een werkstuk naar school mee met m''n rio500, hebben ze daar geen computers met USB poort! Sta je daar mooi met je mp3playertje met werkstuk erin, maar geen enkele manier om het eruit te halen :(

Toen de diskettedrive thuis toch maar weer uit de prullenmand gevist en nog 1 keertje geprobeert, en toen deed hij het opeens wel! En ik weet 100% zeker dat ik hem daarvoor etzelfde aangesloten heb zonder resultaat... miscshien heeft hij dus toch een klapje te verduren gekregen met het verkeerd plaatsen van de datakabel :?
Pagina: 1