Ik heb een probleem met mn hardeschijf, ik ben hier al een paar dagen geleden een topic over begonnen, daar kreeg ik te horen dat ik wat software moest downloaden van de fabrikant.
(sorry modemers, kleiner werd onleesbaar)

Wat moet ik doen???? Ik weet hier eigenlijk niet zoveel van daarom heb ik denk ik ook die foutmelding veroorzaakt:?.
Please HELP!:'(
Dat heb ik gedaan ik heb "NFDisc v1.20 - Partition Record display" gedownload van Seagate. Dat heb ik gedraaid en dit komt eruit:Op dinsdag 27 maart 2001 20:02 schreef Asmodai het volgende:
Ik kan helemaal nix meer met fdisk! Ik kan wel alles veranderen enzo maar zodra ik heb gereboot staat alles weer zoals het was! Helemaal niks blijft staan zoals ik het wil. Ik heb vanochtend 2 partities gemaakt voor linux (waarvan 1 swap) Daarna heb ik Winme geinstalleerd door een fat32 pattitie aan te maken. Nu kan ik helemaal niks meer met die linux partitie. Ik kan ze niet eens weggooien met fdisk, en met partition magic krijg ik alleen maar foutmeldingen.
Weet iemand hier misschien wat ik kan doen? Ik wil de hele schijf leeg hebben zodat ik weer vanaf voor af aan kan beginnen. In partition magic geeft ie
"partition table errror #116" aan. Whatever that may be
(sorry modemers, kleiner werd onleesbaar)

Wat moet ik doen???? Ik weet hier eigenlijk niet zoveel van daarom heb ik denk ik ook die foutmelding veroorzaakt:?.
Please HELP!:'(