Kijk, ik ga dus een nieuwe comp kopen, en nou wil ik een betere CD-Rom speler of DVD speler, wat zal ik kopen, ik wil geen vliegtuig, wat maakt het eigenlijk uit voor de snelheid, 12X of 16X is er een groot verschil in de data transfer??
LG 12/40..
Is beter dan de Pioneer 16/40..
Pioneer, Slotje.Op donderdag 29 maart 2001 10:13 schreef FrankGuthrie het volgende:
Pioneer, Tray.
.... Ik weet het ook niet
En dit baseer jij op je ruime ervaringen met beide spelers.Op woensdag 28 maart 2001 12:31 schreef The Fox het volgende:
LG 12/40..
Ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben met de Pioneer, ik heb hem in veel verschillende systemen zien draaien. LG is ook goed, maakt eigenlijk niet zo heel veel uit bahalve dan dat de Pioneer wat sneller is. De slot-in versie van Pioneer werkt erg handig.
Tegenwoordig zijn ze bijna allemaal vrij rumoerig, al vind ik dat bij de Pioneer nog wel meevallen.
LOLOp donderdag 29 maart 2001 10:16 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Pioneer, Slotje.
Neej, je moet een slot nemen, is much better!Op donderdag 29 maart 2001 10:13 schreef FrankGuthrie het volgende:
Pioneer, Tray.
En ziet er ook nog beter uit!
Whatever.
Verwijderd
-Lite On is vrij slecht. ook vaak te langzaam voor de nieuwere writers (tenzij je burnproof hebt)
-Pioneer zijn het stilst.... vooral de slot-ins. alleen erg prijzig
-die redelijk goedkoop zijn en ook redelijk stil zijn die van A-open (en creative dus ook. is namelijk exact dezelfde). die van Nec, Hitachi en Toshiba zijn ook best stil... maar als je een writer hebt kun je het beste die van A-open pakken.
Succes!
-die redelijk goedkoop zijn en ook redelijk stil zijn die van A-open (en creative dus ook. is namelijk exact dezelfde). die van Nec, Hitachi en Toshiba zijn ook best stil... maar als je een writer hebt kun je het beste die van A-open pakken.
Succes!
Iedereen wil maar Pioneer hebben...
Nu kwam die er in de test in de DUITSTE CT niet echt goed vanaf (1 na laatste ofzo)
De LG kwam daar het beste uit de test..
Dus daar bazeer ik dat op..
mzl.
Nu kwam die er in de test in de DUITSTE CT niet echt goed vanaf (1 na laatste ofzo)
mzl.
Lite on vrij slecht??? Wat een onzin. De lite on 12 speed is namelijk een creative 12 speed. Kijk maar eens op pagina''s om DVD spelers regiovrij te maken.Op donderdag 29 maart 2001 16:02 schreef RobtH het volgende:
-Lite On is vrij slecht. ook vaak te langzaam voor de nieuwere writers (tenzij je burnproof hebt)
Succes!
Pioneer stil?? Lees eens de honderden negatieve reacties in dit forum.
Toshiba is inderdaad een van de betere en de stilste. Ik zelf heb een Lite on (Fl 160,-) en deze is compatible met CD-Bremse.
Trek je conclusie
Weet je hoe dat komt??? Omdat hij vanwege de slot-in wat meer lawaai maakt (is nog steeds niet storend) EN de prijs!!!!! Maar voor die prijs krijg je wel een GEILE slot-in in je computerOp donderdag 29 maart 2001 19:05 schreef The Fox het volgende:
Iedereen wil maar Pioneer hebben...
mzl.
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Waarom koop je niet gewoon een pc met een cd-rom en dan een "losse" dvd-speler voor aan je tv?
Dat je Ipv het cd-tje in een laatje te leggen gewoon de CD in een Gleuf duwt die in de cd-rom of dvd speler zit in plaats van het gebruikelijke laatje...
"You can Feel Free to stick things in my slut"
(charlie''s angels:P)
"You can Feel Free to stick things in my slut"
(charlie''s angels:P)
Dat is een drive zonder tray. Daar moet je de DVD/CD-rom als het ware in schuivenm, net zoals je het bij een diskette doet.Op donderdag 29 maart 2001 22:56 schreef Count_Grishnackh het volgende:
beetje off-topic waarschijnlijk, maar wat betekent "slot-in"?
Zie hier:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
De Afreey 12x schijnt ook goed te zijn, maar is in nederland niet te krijgen.
zelf heb ik die Asus 12x10 en die is regio vrij
39
Pagina: 1