Ik heb ''n Philips PCRW404 (firmware 1.4b) maar ''t is me nog niet gelukt, om ''n CD te overburnen. Weet iemand ''n goed programma (met Nero werkt ''t niet), of ''n nieuwere firmware
Met m''n Plextor 12/10/32A gaat ''t anders prima. Hij kan zelfs 90 minuten CD''s brandenOp dinsdag 27 maart 2001 17:26 schreef Hooi het volgende:
Uhh,
effe als indicatie, het moest ook kunnen met m''n Plex 4220, maar betrouwbaar ging dat ook niet verder dan twee minuten extra of zo..
That''s life.....
Is absoluut mogelijk met Nero en een PCRW404. Doe ik zelf nl. ook. Geen flauw id wat voor een firmware, oud waarschijnlijk. Je moet in Nero wel aangeven dat je wilt gaan overburnen. Moet je ff zoeken. Ik weet niet meer precies waar je dat kon instellen, brander zit niet in mijn compu, dus ik kan niet ff kijken.
Suc6.
Suc6.
hm.. misschien ff offtopic en heel erg newbie, maar kun je muziek cd''s ook overburnen? Met m''n liteon 12* kan ik namelijk wel overburnen bij een data cd, maar bij muziek cd zegt ie (nero) gewoon domweg dat de cd te klein is en vraagt ie niet gewoon of ik wil overburnen.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
De overburn optie zit onder preferences > expert features & die heb ik dus gewoon aangevinkt. Als ik bij choose recorder, naar de CD-recorder kijk, zie ik helaas dat die geen overburn ondersteundOp donderdag 29 maart 2001 02:17 schreef Frits Bolkestein het volgende:
Is absoluut mogelijk met Nero en een PCRW404. Doe ik zelf nl. ook. Geen flauw id wat voor een firmware, oud waarschijnlijk. Je moet in Nero wel aangeven dat je wilt gaan overburnen. Moet je ff zoeken. Ik weet niet meer precies waar je dat kon instellen, brander zit niet in mijn compu, dus ik kan niet ff kijken.
Suc6.
Pagina: 1