Toon posts:

[BC3] Overburning op ''n Philips PCRW404

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ''n Philips PCRW404 (firmware 1.4b) maar ''t is me nog niet gelukt, om ''n CD te overburnen. Weet iemand ''n goed programma (met Nero werkt ''t niet), of ''n nieuwere firmware :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ''m nu geflashed naar 1.5b, maar nog steeds niks, nopes, nada :(

Verwijderd

waar heb jij firmware 1.5b vandaan ik kan hem niet bij philps vinden :?

Verwijderd

Als het met Nero al niet werkt, kun je het volgens mij gewoon shaken.
;(

Verwijderd

Uhh,
effe als indicatie, het moest ook kunnen met m''n Plex 4220, maar betrouwbaar ging dat ook niet verder dan twee minuten extra of zo..

That''s life.....

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 maart 2001 17:26 schreef Hooi het volgende:
Uhh,
effe als indicatie, het moest ook kunnen met m''n Plex 4220, maar betrouwbaar ging dat ook niet verder dan twee minuten extra of zo..

That''s life.....
Met m''n Plextor 12/10/32A gaat ''t anders prima. Hij kan zelfs 90 minuten CD''s branden :) Maar ja, nu m''n Philips nog :(

Verwijderd

Tsjah,
anders verpatsen en een andere kopen...

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Is absoluut mogelijk met Nero en een PCRW404. Doe ik zelf nl. ook. Geen flauw id wat voor een firmware, oud waarschijnlijk. Je moet in Nero wel aangeven dat je wilt gaan overburnen. Moet je ff zoeken. Ik weet niet meer precies waar je dat kon instellen, brander zit niet in mijn compu, dus ik kan niet ff kijken.

Suc6.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:06

bloasfist

Slot-A Crew

hm.. misschien ff offtopic en heel erg newbie, maar kun je muziek cd''s ook overburnen? Met m''n liteon 12* kan ik namelijk wel overburnen bij een data cd, maar bij muziek cd zegt ie (nero) gewoon domweg dat de cd te klein is en vraagt ie niet gewoon of ik wil overburnen.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Gewoon een grotere CD gebruiken :?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 maart 2001 02:17 schreef Frits Bolkestein het volgende:
Is absoluut mogelijk met Nero en een PCRW404. Doe ik zelf nl. ook. Geen flauw id wat voor een firmware, oud waarschijnlijk. Je moet in Nero wel aangeven dat je wilt gaan overburnen. Moet je ff zoeken. Ik weet niet meer precies waar je dat kon instellen, brander zit niet in mijn compu, dus ik kan niet ff kijken.

Suc6.
De overburn optie zit onder preferences > expert features & die heb ik dus gewoon aangevinkt. Als ik bij choose recorder, naar de CD-recorder kijk, zie ik helaas dat die geen overburn ondersteund :( Maar mischien heb je andere firmware (kun je ook zien onder "choose recorder") Kun je nog ff kijken, welke firmware je hebt :? Thanx!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 maart 2001 14:49 schreef GarBaGe het volgende:
Gewoon een grotere CD gebruiken :?
Duhhh!!! |:( Ik heb al div. 700 MB cd''s geprobeerd!!!
Pagina: 1