Een pessimist is een realistische optimist
Verwijderd
maar Plexor 16/10/40 ROELEERT zwaar
(639,- bij gistron (inclusief 20,- bezorgkosten en ook belangrijk, goed ingepakt..))
Iedereen heeft twee IDE controllers Dat zijn stopcontacten op je Moederbord, geen slots. Volg maar eens de kabel die nu van je CD-ROM naar je HD loopt en dan naar je MoBo. Waar hij er op geprikt zit heb je nog een contact vrij.
Wel ff de CD-ROM en de Burner op de tweede zetten, maw de cd-rom van de eerste kabel afhalen. Dan wordt je schijf niet geremd door de tragere cd-rom. Op de vlieg kopiëren lukt toch wel met Burnproof.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
lite-on bij de media markt voor 415- !!!Op maandag 26 maart 2001 20:22 schreef victorvo het volgende:
Kost veel minder: LiteOn 12x10x32, ricoh MP7125A of AOpen CRW1232A. Allemaal Burnproof of Justlink.
Iedereen heeft twee IDE controllers Dat zijn stopcontacten op je Moederbord, geen slots. Volg maar eens de kabel die nu van je CD-ROM naar je HD loopt en dan naar je MoBo. Waar hij er op geprikt zit heb je nog een contact vrij.
Wel ff de CD-ROM en de Burner op de tweede zetten, maw de cd-rom van de eerste kabel afhalen. Dan wordt je schijf niet geremd door de tragere cd-rom. Op de vlieg kopiëren lukt toch wel met Burnproof.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Of dat ook voor de 16X versie geld weet ik niet...
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Hun spelers zijn overigerns wel erg goed
is maar 325,- in price watch 8*8*24 brander werkt uitstekend bij mij.
mar als je maar 1 ide-poort hebt waar zir je hd dan:?
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Voor nog geen 100 piek meer heb je een LiteOn burnproef.Op maandag 26 maart 2001 20:51 schreef Diablow het volgende:
Ricoh MP 7083A
is maar 325,- in price watch 8*8*24 brander werkt uitstekend bij mij.
mar als je maar 1 ide-poort hebt waar zir je hd dan:?
Enne, ik ken zat PC''s die met 1 IDE kabel geleverd worden met de HD als Master en de CD-ROM als Slave.
Er zit gewoon nog een IDE connector naast. En anders is het wel een HEEL erg brakke µ-ATX.
Heb hem zelf ook
owjah, Ik heb deze samen met een AOPEN36x op 1 kabel zitten (PLEX als master) en dit werkt gewoon goed. Je moet alleen niet gaan zitten lezen tijdens branden
Ik heb een MSI K7T Pro moederbord, en er zat 1 IDE kabel bij waarop cd-rom en zip lopen.
Dat is geloof ik al ruk maar het kon ff niet anders.
Er zit volgens mij een tweede IDE slot op, moet dan alleen nog een kabel kopen.
Maar burner moet op slot 1??
Plex 16x10x40.
Ik heb hem nu 2 weken en hij is rulezzzzzz zwaar!
Dus als je SD2-beveiligingen wilt kopieren geen Plextor nemen!
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Als ik het goed begrijp heb je nu al 1 HD, 1 CD-ROM en 1 ZIP, waarvan de CD-ROM en de ZIP samen op een kabel zitten. Die zitten dan op de secundaire IDE poort. De HD moet namelijk op de primaire poort zitten. Snelheidsgewijs zou ik de CD-ROM als slave achter de HD zetten (is de snelste van de langzamen) en de burner als Master op de plek van de CD-ROM nu. De ZIP drive is dan Slave. Dit moet je met kleine plastic jumpers achter op de drive regelen. (MA of SL staat er bij).Op maandag 26 maart 2001 21:11 schreef BAVAROIS het volgende:
Bedankt voor de reacties,
Ik heb een MSI K7T Pro moederbord, en er zat 1 IDE kabel bij waarop cd-rom en zip lopen.
Dat is geloof ik al ruk maar het kon ff niet anders.
Er zit volgens mij een tweede IDE slot op, moet dan alleen nog een kabel kopen.
Maar burner moet op slot 1??
Als je geluk hebt, heb je een IDE kabel met nog een extra connector op je HD zitten. Daar plug je dan je CD-ROM aan, nadat je die op SL hebt ingesteld.
Als je geen extra connector hebt, moet je een nieuwe kabel kopen. Koop wel een 80aderige kabel voor je UDMA66 of 100 snelheid in je HD.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Want ik hoef niet perse het beste van het beste...ik ga nl. geen cd-zaak beginnen ofzo!
dat is een functie waardoor je cd''s niet meer mislukken als je een buffer underun krijgt omdat je hd of cd-lezer de data niet snel genoeg aan kan voeren. Op dat moment stopt een brander met burnproof even en laat dan een klein gaatje open en gaat daarna weer verder. Een brander zonder burnproof kan daarna niet meer verder gaan zonder dat je cd verneukt isOp dinsdag 27 maart 2001 15:30 schreef BAVAROIS het volgende:
wat is burnproof??
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
De Lite-On kwam er als beste prijs/kwaliteitvergelijker uit.
Natuurlijk zijn er betere branders, idd (o.a.): Plextor :):):)
Maar daar betaal je dan ook voor. Desalniettemin: Voor een echte tweaker is het beste materiaal nooit te duur :):):)
Jij zult moeten kiezen, niet de mensen die hier het hardste roepen welk merk het beste is.
Misschien kun je die test ook terugvinden op
http://www.computertotaal.nl/
Succes!
<edit> http://www.computertotaal.nl/testlab/rewritenr4.phtml Dus!
Dat dan weer wel......
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Ben je er al uit met de aansluiting?
De test in de computertotaal is niet erg diepgaand moet ik zeggen.:( Ik heb ''m gekocht voor de cd-rewriter review, maar ik kan je nu niet vertellen waar je het beste beveiligingen enzo mee kunt kopieren. Als je echt een review wilt met een beetje diepgang, kijk dan op www.cdrinfo.com . De Ricoh MP7125A-DP wil ik zelf misschien gaan kopen.Op dinsdag 27 maart 2001 18:24 schreef Foxfire het volgende:
Er staat een uitgebreide test in de computer!totaal (je weet wel, het blaadje van de HCC) waarin 10 branders vergeleken werden.
De Lite-On kwam er als beste prijs/kwaliteitvergelijker uit.
Natuurlijk zijn er betere branders, idd (o.a.): Plextor :):):)
Maar daar betaal je dan ook voor. Desalniettemin: Voor een echte tweaker is het beste materiaal nooit te duur :):):)
Jij zult moeten kiezen, niet de mensen die hier het hardste roepen welk merk het beste is.
Misschien kun je die test ook terugvinden op
http://www.computertotaal.nl/
Succes!
<edit> http://www.computertotaal.nl/testlab/rewritenr4.phtml Dus!</edit>
Laat ff weten welke je koopt!
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
CD RW IDE 12x10x32 Lite-on Retail
Voor een zacht prijsje!! 370 piek
Daarom kan er ik ook nog 128 Mb geheugen bij kopen voor ruim 100 piek
Ik moet daar dus nog ff een nieuwe voor kopen. Verder klopt het allemaal wel volgens mij, 2 IDE aansluitingen ed.
Thanx for the advice!
Als het goed is kàn je geen langere kopen, want dat is de limiet voor ATA33 en hogere snelheden. Als het echt niet past moet je de CD-ROM/R/Zip van plaats verwisselen.