[BC3] Getik in DVD speler :(

Pagina: 1
Acties:

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

Topicstarter
sinds kort heb ik last van een tikkende dvd-speler (Pioneer 104F) die af en toe nog ''s wat wil lezen, zowel data als dvd schijfjes. Ik stop er een perfectly clean dvdtje in en dan begint ie keihard te tikken. Alsof ie ''m niet kan lezen en ''m dan uit woede maar zelf een knal geeft ofzo. Na een keer of 4 spuugt ie em weer uit ;(

heb ik hier te maken met een gare dvd speler of ist een kwestie van de speler zelf schoonmaken ofzo?

alvast gebedankt!

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• ArthurBorsboom
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03-2025
Dit is duidelijk een mechanisch probleem en geeft meestal te kennen dat je DVD-speler aan het einde van z''n leven zit (anders gezegd.. hij is enigzins defect).

Dat wordt een nieuwe :(

Gegroet,

Arthur

Plannen is voor loosers

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Garantie? Let''s hope so. :)

Whatever.

• jaspov
  • Laatst online: 04-05 10:56
terugflashen.....

ik heb het zelfde probleem maar geen garantie meer. pioneer raad me aan de laser te reinigen........

• Apie!
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

Topicstarter
hmmm had eigenlij m''n vraag wat moeten rephrasen...bedoelde eigenlijk: is dit te verhelpen door te cleanen en zijn er clean kits voor :)

maar goed, wat ik me nu afvraag mbt garantie: kheb de firmware ge-upgrade naar 104F om ''m regiovrij te maken (was origineel 104S) geldt de garantie dan nog? of moet ik gewoon doen alsof me neus bloed?

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Reinigen. Eitje. Deed ik al bij mijn dubbelspeed cdrom...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1