My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Dit is duidelijk een mechanisch probleem en geeft meestal te kennen dat je DVD-speler aan het einde van z''n leven zit (anders gezegd.. hij is enigzins defect).
Dat wordt een nieuwe
Gegroet,
Arthur
Dat wordt een nieuwe
Gegroet,
Arthur
Plannen is voor loosers
terugflashen.....
ik heb het zelfde probleem maar geen garantie meer. pioneer raad me aan de laser te reinigen........
ik heb het zelfde probleem maar geen garantie meer. pioneer raad me aan de laser te reinigen........
hmmm had eigenlij m''n vraag wat moeten rephrasen...bedoelde eigenlijk: is dit te verhelpen door te cleanen en zijn er clean kits voor
maar goed, wat ik me nu afvraag mbt garantie: kheb de firmware ge-upgrade naar 104F om ''m regiovrij te maken (was origineel 104S) geldt de garantie dan nog? of moet ik gewoon doen alsof me neus bloed?
maar goed, wat ik me nu afvraag mbt garantie: kheb de firmware ge-upgrade naar 104F om ''m regiovrij te maken (was origineel 104S) geldt de garantie dan nog? of moet ik gewoon doen alsof me neus bloed?
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Reinigen. Eitje. Deed ik al bij mijn dubbelspeed cdrom...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1