[BC3] Simpele vraag: Princo CDR''s 16x is het wat

Pagina: 1
Acties:

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:00

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
In de aanbieding bij www.opussupplies.com:

PRCDR80 Princo silver 1x-16x slim-line (dunne doosjes) Aktie! 1.15 (1.37)

Oftewel ene gulden 37 voor CDR tot 16x in dun hoesje.

Is mijn vraag, zonder hier weer hele discussies te krijgen: Is Princo een redelijk merk, ondervinden jullie problemen met dit merk?

Dus ik heb er nioets aan als je zegt dat die Philips Premium veel beter zijn, ik wil gewoon weten of deze goed zijn, zeker gezien prijs/kwaliteit verhouding!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Gebruik alleen maar Princo, enige probleem ze willen niet buigen dus zitten is knak.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 22:47
Is geen goeie kwaliteit. Prico is een fabriek voor el cheapo cd''s en komt altijd slecht uit de testen.

Voor test zie: www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_quality.shtml

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:00

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Momenteel gebruik ik That''s Write, totaal geen problemen mee, maar ik zag deze aanbieding!

En nu weet ik du sniet zeker of ik er 150 moet bestellen! De prijs is opzich ok!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Op www.princo.be kan je ze trouwens ook per scheepslading kopen :).

Verwijderd

nog geen problemen mee gehad.
Hier in Be schijfjes gekocht van 10 bef/stuk (fl 0,6). Doen het probleemloos!
Ik heb wel geen idee hoe ze het op langere termijn doen...
Ik gebruik ze vooral voor niet al te belangrijke zaken(vb isootjes van linux-distributies(die brengen na een maand toch terug een nieuwe bèta uit) en kopies van mijn audio-cd''s(als ik ergens ga draaien neem ik nooit mijn originele cd''s mee, want ik verlies er wel eens, dan kan het zeker geen kwaad.))
Voor je back-ups of andere superbelangrijke dingen ga ik voor imation(of voor kodak, maar da''s duurder).

Verwijderd

Branden op zich gaat prima, maar de houdbaarheid van Princo is allerbelabbertst.
Leg zo''n CD een paar uur in de zon, en je hebt gegarandeerd leesfouten.
Als je je data over een paar jaar nog wilt kunnen lezen kun je beter een ander (goed) merk nemen zoals Philips of Sony.
Pagina: 1