Is geen goeie kwaliteit. Prico is een fabriek voor el cheapo cd''s en komt altijd slecht uit de testen.
Voor test zie: www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_quality.shtml
Voor test zie: www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_quality.shtml
Momenteel gebruik ik That''s Write, totaal geen problemen mee, maar ik zag deze aanbieding!
En nu weet ik du sniet zeker of ik er 150 moet bestellen! De prijs is opzich ok!
En nu weet ik du sniet zeker of ik er 150 moet bestellen! De prijs is opzich ok!
Verwijderd
nog geen problemen mee gehad.
Hier in Be schijfjes gekocht van 10 bef/stuk (fl 0,6). Doen het probleemloos!
Ik heb wel geen idee hoe ze het op langere termijn doen...
Ik gebruik ze vooral voor niet al te belangrijke zaken(vb isootjes van linux-distributies(die brengen na een maand toch terug een nieuwe bèta uit) en kopies van mijn audio-cd''s(als ik ergens ga draaien neem ik nooit mijn originele cd''s mee, want ik verlies er wel eens, dan kan het zeker geen kwaad.))
Voor je back-ups of andere superbelangrijke dingen ga ik voor imation(of voor kodak, maar da''s duurder).
Hier in Be schijfjes gekocht van 10 bef/stuk (fl 0,6). Doen het probleemloos!
Ik heb wel geen idee hoe ze het op langere termijn doen...
Ik gebruik ze vooral voor niet al te belangrijke zaken(vb isootjes van linux-distributies(die brengen na een maand toch terug een nieuwe bèta uit) en kopies van mijn audio-cd''s(als ik ergens ga draaien neem ik nooit mijn originele cd''s mee, want ik verlies er wel eens, dan kan het zeker geen kwaad.))
Voor je back-ups of andere superbelangrijke dingen ga ik voor imation(of voor kodak, maar da''s duurder).
Verwijderd
Branden op zich gaat prima, maar de houdbaarheid van Princo is allerbelabbertst.
Leg zo''n CD een paar uur in de zon, en je hebt gegarandeerd leesfouten.
Als je je data over een paar jaar nog wilt kunnen lezen kun je beter een ander (goed) merk nemen zoals Philips of Sony.
Leg zo''n CD een paar uur in de zon, en je hebt gegarandeerd leesfouten.
Als je je data over een paar jaar nog wilt kunnen lezen kun je beter een ander (goed) merk nemen zoals Philips of Sony.
Pagina: 1