Toon posts:

[BC3] dvd-spelers...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het handigste om te kopen, dvd voor de pc of voor de tv? En dan bedoel ik niet waar ik het meest achter zit, want dat is zo beide gelijk (Maakt mij dan opzich niet veel uit). Wat zijn de voordelen dan van 1 van die 2?

p.s. Search nog niet gebruikt, want deze werkt nu momenteel niet.

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 03:58

En1

pc :)
is goedkoper
moet je wel een vga kaartje met TV-OUT hebbe dan is het wel leuk, kan je hem ook op je tv aansluite

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

Topicstarter
En als je geen tv-out hebt dan is het niet leuk? :)
Het enige voordeel is dus de prijs..

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-04 11:40
soms heeft een DVD film bijkomende extra''s, en meestal werken ze allemaal op de PC en soms enkele niet op de tv

• Rickstah
  • Laatst online: 01-09-2025
moet je nou wel of niet zown soort decoder-kaartje hebbe om dvd''s te kijken op pc ??
of kun je zo een losse dvd-speler kopen (IDE) en dan meteen dvd-tjes kijken ?? :D

en is de kwaliteit wanneer je een tv-out kabel naar je tv legt dezelfde kwaliteit als je een gewone dvd-speler voor de tv neemt ?!

Verwijderd

ik heb een Stand-Alone en eentje in de pc.... das gewoon het beste

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Als je DVD films wil bekijken moet je gewoon zo''n stand alone ding hebben. Ik had in het begin ook mijn pc DVD via een Geforce V6600 met tv-out op de tv aangesloten maar dat is geen succes.
De beelden die deze videokaart produceerden waren niet perfect (overgangen van kleuren zijn niet perfect). Bovendien zit je ook met je geluid.. Kabels door de kamer voor beeld en geluid enz..

Nee, de goedkope Pioneer (DVD 525) geeft een perfect beeld, veel makkelijker !

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

pc is klote gewoon onder je tv is veel relazter

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op maandag 12 maart 2001 21:43 schreef DJ NONOSE het volgende:
pc is klote gewoon onder je tv is veel relazter
Kort door de bocht!
De pc ken je aansluiten op je tv.
Beter resultaat. :)

Whatever.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Stand Alone

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
zeker weten stand-alone

They made me do it.

Verwijderd

Op maandag 12 maart 2001 16:47 schreef Conan het volgende:
moet je nou wel of niet zown soort decoder-kaartje hebbe om dvd''s te kijken op pc ??
of kun je zo een losse dvd-speler kopen (IDE) en dan meteen dvd-tjes kijken ?? :D

en is de kwaliteit wanneer je een tv-out kabel naar je tv legt dezelfde kwaliteit als je een gewone dvd-speler voor de tv neemt ?!
Je hebt geen decoder kaart nodig, deze kun je gebuiken aks je pc niet snel is of als jeje processor niet wil belasten hiervoor.

• edwinistrator
  • Laatst online: 23-03-2022
De tv staat meestal op een veel gezelliger plekje en dan is het gewoon veel leuker om met z''n 2en daar te kijken als dat je je computer helemaal moet bijdraaien en dan moeilijk naar je computer hoek zitten staren.

en tv scherm is ook groter!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:05

Illusion

(the art of)

lijkt me simpel, wil je de DVD gebruiken om bijv software op de computer te installeren (zoals bijv SuSe linux op DVd of die "twilights?" )dan een voor de pc
gebruik je hem alleen voor het kijken van film, dan zeker een standalone
nog een voordeel van standalone: meer cpu voor je }:O
en nog iets, die herrie van mijn pc is niet leuk bij het kijken van tv

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Pagina: 1