Toon posts:

[BC3] Huh, wat is er met mijn burner?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net drie cdtjes met filmpjes gebrand (op imations). Ik heb een 4/4/32 (PCA460RW). Na het branden heb ik de filmpjes snel nog ff bekijken. Toen mijn pc opnieuw opgestart en toen las mijn writertje niets meer. Hij brand ook niks meer en herkent ook geen cdz meer. De lampjes doen het nog wel. Weet iemand misschien wat er aan de hand is?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50
andere cd''s proberen, cabel checken, andere kopen...

ojaa, je kunt hem ook eerst even schoonmaken met zon schoonmaak cdtje :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 00:28
Op maandag 19 maart 2001 22:45 schreef Cutebritney het volgende:
andere cd''s proberen, cabel checken, andere kopen...

ojaa, je kunt hem ook eerst even schoonmaken met zon schoonmaak cdtje :)
voor het geval hij het verkeerd begrijpt:
DOE DIT NIET! dit verneukt de leserlens helemaal. Collega in de winkel tegen een klant.. ah doe dat maar ff.., menende dat hij wel wist dat het een grapje was.. komt die 4 uur later terug, sinds dat oplossikje van jou leest die nix meer!!!
probleem.. >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

je hoeft de kabel er echt nie in te hameren hoor :)

maar serieus ( heb het wel is gehad ) heb een yamaha 4x4x16 scsi die het ook wel is had ( ligt bij mij gewoon aan de kabels ) als ik weerkwam van een lan

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
mmm ik zei 2 dagen terug tegen een collega wat is dat voor een cd ? euh schoonmaak kijk die kun je zo in de brander doen en dan is lens schoon moet je effe naar een muziekje luisteren en klaar :)

die zal ook wel kapot zijn ! haah

• hr15
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:09
bij mijn cdd3610 werkte dit anders altijd perfect hoor :)
had nogal us dat ik weer eens nix kon branduh en pats schoonmaakcdtjuh erin en ik kon weer branduh en hij brandt nu nog steeds in mijn p75 als mijn plextor ut te druk heeft >:)

Verwijderd

hmmz opzicht vreeeemd :S ik zou het ook nie weten, dit is wel errug vreemd moek zeggen@!
Pagina: 1