Verwijderd
Probeer alleen de liteon eens, koppel alle schijven en cdromen een af.
probeer eens te booten met je liteon.
lijkt op een DOA.:'(
probeer eens te booten met je liteon.
lijkt op een DOA.:'(
Verwijderd
IS er iemand die ook problemen heeft met dit type brander.? Na het aansluiten van brander op ide doen beide cd''s het niet meer.
Als ik de brander alleen met master HD aansluit, dan boot de harddisk niet meer.
heeft het iets te maken met de PIO''s ?
(brander is 4, HD is 2)
Als ik de brander alleen met master HD aansluit, dan boot de harddisk niet meer.
heeft het iets te maken met de PIO''s ?
(brander is 4, HD is 2)
Verwijderd
Nou, daar had ik wel aan gedacht.
HD op master
Brndr op slave
nix...
"System boot failure"
HD op master
Brndr op slave
nix...
"System boot failure"
Verwijderd
dat probleem heb ik ook. Ik helemaal blij met m''n brander. Nu is het zo dat als ik m''n cdrom en m''n brander niet aansluit m''n pc gewoon opstart(zonder cdrom en brander natuurlijk) maar als ik probeer m''n cdrom en of m''n brander aan te sluiten kan ie m''n HD niet meer vinden.:?
Verwijderd
Alles eraf en alleen die Lite-on eraan op master.
Wat af en toe erg irritant is en ik weet niet of dat bij jouw moederbord en CD-speler ook is, is dat je hem er op 2 manieren op kan doen links/rechts en dat je de mogelijkheid hebt om er per ongeluk naast te steken. Onderste of bovenste rij pinnetjes wordt niet meegenomen.
FF goed checken dus. Alles staat op auto-detect neem ik aan. dus primaire en secundair slave master. Niets standaard ingevoerd in de CMOS
Wat af en toe erg irritant is en ik weet niet of dat bij jouw moederbord en CD-speler ook is, is dat je hem er op 2 manieren op kan doen links/rechts en dat je de mogelijkheid hebt om er per ongeluk naast te steken. Onderste of bovenste rij pinnetjes wordt niet meegenomen.
FF goed checken dus. Alles staat op auto-detect neem ik aan. dus primaire en secundair slave master. Niets standaard ingevoerd in de CMOS
Prim. master is HD, Prim slave is cdrom.
Secun. Master is liteon 12x10x32
werkt goed. had in het begin ook beetje problemen. beetje mee lopen rotzooien. brander op een master locatie is zowieso beter. er is ook een firmware update voor die liteon''s. Ik had die toen opgehaald omdat ie zo vaag deed. weet niet of dat de oplossing was .. maja. valt te proberen.
(/me btw. verry happy with my fikker
)
Secun. Master is liteon 12x10x32
werkt goed. had in het begin ook beetje problemen. beetje mee lopen rotzooien. brander op een master locatie is zowieso beter. er is ook een firmware update voor die liteon''s. Ik had die toen opgehaald omdat ie zo vaag deed. weet niet of dat de oplossing was .. maja. valt te proberen.
(/me btw. verry happy with my fikker
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gewoon dat ding terug brengen, en laten testen in de winkel.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Bij mij staat nu alles op MASTER omdat ik ook een zip-drive heb.
Met die extra pci controller (Highpoint ATA66) loopt alles als een trein (ook on-the-fly top!).
ide 1: HD (master)
ide 2: Aopen DVD speler (m)
ide 3: Lite-On fikker (m)
ide 4: zip-drive (m)
Met die extra pci controller (Highpoint ATA66) loopt alles als een trein (ook on-the-fly top!).
ide 1: HD (master)
ide 2: Aopen DVD speler (m)
ide 3: Lite-On fikker (m)
ide 4: zip-drive (m)
Pagina: 1