Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
/gesencureerde mode
het enige wat me bekend voor komt is die cue, die zie je in CDRWIN ook
het enige wat me bekend voor komt is die cue, die zie je in CDRWIN ook
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
ik zal proberen dit duidelijk uit te leggen
CUE: je zou dit kunnen zien als een soort index. Het verteld wat er in een file staat.
CDRwin en Fireburner ondersteunen deze files
SFV: dit wordt gebruikt om te kijken of er geen CRC-errors in het (gedownloade) bestand zit. Hier zijn programma''s voor zoals WIN-SFV en PDSFV.
Als je de MP3 als audio cd wil branden moet je hiervan eerst een WAV file van maken (ja ik weet dat er meer mogelijkheden zijn)
vervolgens kan je dan de CUE file samen met de wave files gebruiken om een audiocd te branden.
Ik hoop hiermee voldoende uitleg te hebben gegeven.
CUE: je zou dit kunnen zien als een soort index. Het verteld wat er in een file staat.
CDRwin en Fireburner ondersteunen deze files
SFV: dit wordt gebruikt om te kijken of er geen CRC-errors in het (gedownloade) bestand zit. Hier zijn programma''s voor zoals WIN-SFV en PDSFV.
Als je de MP3 als audio cd wil branden moet je hiervan eerst een WAV file van maken (ja ik weet dat er meer mogelijkheden zijn)
vervolgens kan je dan de CUE file samen met de wave files gebruiken om een audiocd te branden.
Ik hoop hiermee voldoende uitleg te hebben gegeven.
Verwijderd
Als je die cue file gewoon ff in CDRWIN inlaadt maakt hij van die MP3 gewoon een audio CD met de tracks.
Je hoeft hem niet eerst om te zetten in een wav...
Je hoeft hem niet eerst om te zetten in een wav...
een cue file kun je ook met nero branden
Eeeeej, bedankt voor de reakties lui... Ik heb het met cdrwin geprobeerd maar bij het starten van de record blijft ie hopeloos vastlopen... Vraag me niet waarom 
Ik heb dus me''n oude vertrouwde easy cd creator gebruikt, en hem als 1 track gebrand.. Het is jammer maar helaas
Ik heb dus me''n oude vertrouwde easy cd creator gebruikt, en hem als 1 track gebrand.. Het is jammer maar helaas
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Hoe dan? Ik vraag dit omdat CDR-Win m''n brander niet ondersteund, das balen! en fireburner m''n justlink niet herkend en m''n brander op 4x zet....Op vrijdag 16 februari 2001 14:31 schreef Freez het volgende:
een cue file kun je ook met nero branden
Heb een Aopen 1232A, werk met nero, cd creator 5 en clone prima.
Ik kan dus alleen niet vinden hoe ik die cue files kan gebruiken in nero (v5.5.18).
Alvast bedankt.
Ik heb zojuist een zip gedownload waarin een image van een cd zou staan. Maar dan krijg ik dus een ".bin" en een ".cue" bestand. Dus daarvoor heb je dan weer een appart programma nodig (waarom gebruiken we niet gewoon allemaal iso-images???)... Ikke CDRWin gewdownload en daar die cue file geladen. Hoppa op een CD draaien, maar nee hoor. Er staat helemaal niets op!
Wat is dit nu voor onzin??? Hoe krijg ik die bin nu op een CD?
* zucht...... Ik vind iso''s veel makkelijker dan deze onzin
[deze advertentieruimte is te koop]
CDrwin toevallig geregistreerd (met een illigale key) Als hij in de blacklist van CDrwin staat maakt hij alleen maar coastersOp maandag 07 mei 2001 18:36 schreef Groot-Moefti het volgende:
Ik heb zojuist een zip gedownload waarin een image van een cd zou staan. Maar dan krijg ik dus een ".bin" en een ".cue" bestand. Dus daarvoor heb je dan weer een appart programma nodig (waarom gebruiken we niet gewoon allemaal iso-images???)... Ikke CDRWin gewdownload en daar die cue file geladen. Hoppa op een CD draaien, maar nee hoor. Er staat helemaal niets op!
Ja inderdaad, anders brand ie maar op 1 speed. En ik heb echt geen zin om te gaan dokken voor zo;n programma. Ik heb WinOnCD al origineel. En voor iso''s fikken kan je perfect cdrecord in Linux gebruiken. Maar nu moet je dus eerst weer een stom programma gaan kopen om CD''s te fikken. Waarom houden die gasten daar nu weer geen rekening mee?
nero kan het ook en die heeft minder last van dat black list gedoe, maar al het voor een keer is dan toch ff op 1 speed
Net geprobeert. Die bakt alleenmaar zooi. Programma is qua opzet echt goed, maar werkt voor gene meterOp maandag 07 mei 2001 20:34 schreef Unknown het volgende:
of gebruik fireburner, is gratis geloof ik...
Nero heb ik ook, maar ik ben eigenlijk tegen illigaal gebruik (tja die mensen zijn er ook nog). Maar Nero heb ik in een .bin bestand, WHAAAAAAAAAAAAAAA.
* zucht.... Linux isotje fikken is wel zo simpel
Ga ok dat maare ens proberen dan.Op maandag 07 mei 2001 20:44 schreef michielk het volgende:
Gebruik Daemon-tools
Verwijderd
Je had het zo moeten doen:Op vrijdag 16 februari 2001 15:47 schreef Wilde het volgende:
Eeeeej, bedankt voor de reakties lui... Ik heb het met cdrwin geprobeerd maar bij het starten van de record blijft ie hopeloos vastlopen... Vraag me niet waarom
Download fireburner, gebruik het, dan cuefile openen.
Dan zie je automatisch de tracks die erbij staan, en schrijft de cd helemaal zoals het moet
Verwijderd
Nog dat Daemon-tools geprobeerd ???
is een tooltje dat virtuele cd-roms spelers "installeert" op je computer.
je laad een bin/cue/cdd file en dan kun je hem lezen alsof het een cd-rommetje is.
Kun je eerst even de inhoud van het te branden cd-tje bekijken en desnoods afspelen/ installeren.
is een tooltje dat virtuele cd-roms spelers "installeert" op je computer.
je laad een bin/cue/cdd file en dan kun je hem lezen alsof het een cd-rommetje is.
Kun je eerst even de inhoud van het te branden cd-tje bekijken en desnoods afspelen/ installeren.
In Nero:
File - Burn Image
dan het CUE bestandje aanklikken en fikken...
Waarom CDRWin als Nero het ook doet? Nero heb je al, CDRWin moet je kopen...
File - Burn Image
dan het CUE bestandje aanklikken en fikken...
Waarom CDRWin als Nero het ook doet? Nero heb je al, CDRWin moet je kopen...
Pagina: 1