[BC3] Aldi fikker???

Pagina: 1
Acties:

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:35

TheFruitNerd

iets met fruit

Topicstarter
Leuk zo''n fikkertje.<BR>Aldi heeft meestal wel goed spul,<BR>maar dit keer zet ik toch echt mijn<BR>vraagtekens.<P>1. De fikker wordt verkocht onder de naam <BR> LT 9364 verkocht.<BR>2. In de doos zit een HP 9110i (met 2MB <BR> buffer?)<BR>3. De onderkant vertelt mij dat het een <BR> LG CED-8080B is!<P>Wordt je hier nou wijzer van?<P>Dan nog iets. De fikker wordt zonder drijvers geleverd (?!) Is dit normaal?<BR>En waar zou ik mijn update vandaan moeten halen. HP heeft wel drivers etc. maar ik vraag me af of het wel een echte HP 9110i is omdat er maar 2MB buffer in zit. De site van LG is al helemaal niets omdat er geen ene driver of wat dan ook op te vinden is (ook niet bij support).<P>Weet iemand misschien wat meer hierover of mening etc.

- de zon schijnt altijd wel ergens -

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-05 20:40
Kijk iets verder dan je neus lang is. Hier is namelijk al een <A HREF="http://gathering.tweakers.net/Forum4/HTML/005407.html" TARGET=_blank>topic</A> over...

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:16
Hoeveel kost ie eigenlijk?

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

JJJ

Zouden we meer moeten doen >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja, ik heb deze brander. heb hierover opgebeld vanwege die vage merken:
Het loopwerk en buitenkant is van hp.
De rest is van lifetec/medion. o.a firmware.

de firmware update kan je hier vinden:

http://www.medion.de/cgi-bin/sdb?HTML=sdb_listtemplates%2Flist%2Ehtml&ID=98863185050&CATEGORY=MEDION_BRENNER&VSCP=97938171624

Ik zelf gebruik de 1.07 versie(kun je zien bij cd-rom specs.), heb geen problemen dus ga ook niet firmware updaten.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

leuk hoor, zo''n topic van vorig jaar ophalen :)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 18:01

4POX

Everybody is wired

Op maandag 30 april 2001 20:17 schreef JJJ het volgende:
Zouden we meer moeten doen >:)
Damn, Snelle bak.. Student ¿

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1