Toon posts:

[BC3] iemand aanrader voor proxyserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg binnenkort ADSL, deze wil ik delen

Wingate, Sygate of iets anders

laat horen wat jouw voorkeur is en waarom

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
verkeerde forum?

ik zou btw. wingate kiezen...

Verwijderd

NAT32+ is THE way to go.

Klein, edoch practisch. Door middel van Network Adress Translation en Port Mapping zit je ook echt op het internet.

Ik weet dat winroute het ook ondersteunt. Ik vind dit proggie gewoon sneller te configureren. Het draait een DHCP server, zodat alle client pc''s automatisch een ip adresje verkrijgen.

http://www.nat32.com

Je weet natuurlijk wel hoe je dat programmaatje moet registreren hè? B-)

Rob

Verwijderd

Topicstarter
ja ik zie ''t

heb hem al verhuisd

Verwijderd

JESUS FUCKING CHRIST
kijk toch eerst eens rond voor je post!!!
Deze vraag wordt 3x per dag gesteld geez

Verwijderd

/me stopt deleon een valiumpje toe

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:44
Op vrijdag 05 januari 2001 14:30 schreef RopStop het volgende:
NAT32+ is THE way to go.

Klein, edoch practisch. Door middel van Network Adress Translation en Port Mapping zit je ook echt op het internet.

Ik weet dat winproxy het ook ondersteunt. Ik vind dit proggie gewoon sneller te configureren. Het draait een DHCP server, zodat alle client pc''s automatisch een ip adresje verkrijgen.

http://www.nat32.com

Je weet natuurlijk wel hoe je dat programmaatje moet registreren hè? B-)

Rob
sygate werkt ook met NAT.
daarnaast zou ik een dhcp server niet aanbevelen, in een netwerk thuis is het veel handiger als je een vast ip instelt, dan weet je het ip van de comps in het netwerk. toch wel handig.

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 14:38 schreef aatos het volgende:

[..]
daarnaast zou ik een dhcp server niet aanbevelen, in een netwerk thuis is het veel handiger als je een vast ip instelt, dan weet je het ip van de comps in het netwerk. toch wel handig.
Je kunt toch gewoon in plaats van het ip adres toch ook gewoon de naam van de computer intypen? Dan heb je het IP adres niet nodig.

Correct me if I''m wrong.

Rob

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op vrijdag 05 januari 2001 14:38 schreef aatos het volgende:

[..]

de dhcp van Winroute geeft automatisch hetzelfde ip aan een pc. Hij kijkt dan op de 1/andere manier naar de pc-eigenschappen en onthoudt dees

Zo werkt het tenminste bij mij

It seemed like a good idea at the time

Verwijderd

Slotje op dit topic, want dit hoort hier niet.

Verder: Linux.
dan heb je NAT, DHCP, caching DNS, proxy server, traffic shaper en eventueel nog de hele rambam aan servers, voor nop en legaal.

Maarja, jullie rebooten je proxyservertje liever om de 2 dagen?

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
* FreeRider zit er dus net aan te denken om z''n proxyserver er uit te flikkeren en een router te kopen... stil + zuinig + simpel

Momenteel heb ik WinRoute Pro en Sygate naast elkaar draaien.. Sygate voor NAT, WinRoute voor outbound mailcache, iets wat ik zal missen als ik een router heb :'(

Concrete Loop Watercooling

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Op vrijdag 04 mei 2001 15:49 schreef FreeRider het volgende:
* FreeRider zit er dus net aan te denken om z''n proxyserver er uit te flikkeren en een router te kopen... stil + zuinig + simpel

Momenteel heb ik WinRoute Pro en Sygate naast elkaar draaien.. Sygate voor NAT, WinRoute voor outbound mailcache, iets wat ik zal missen als ik een router heb :'(
Dan kun je ook gewoon een oude 386 of 486 pakken, FreeSCO erop, en klaar.. (in ieder geval ook stil (geen fans en geen hdd nodig!), zuinig en goedkoop!)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sygate...

Installeren en draaien, geen geklooi met settings, gewoon gaan!!!

Gebruik hem thuis al ruim twee jaar, nog never probbies gehad!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op vrijdag 04 mei 2001 15:49 schreef FreeRider het volgende:

in winroute zit toch een perfecte NAT?

Verwijderd

moved

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Twynn : LEES
Strumxector: Ik heb (het klinkt buitengewoon onlogisch) het idee dat Sygate iiiiiietsje sneller is wat betreft ping in Games... effe een experimentje...

Concrete Loop Watercooling

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op vrijdag 04 mei 2001 16:36 schreef FreeRider het volgende:
Strumxector: Ik heb (het klinkt buitengewoon onlogisch) het idee dat Sygate iiiiiietsje sneller is wat betreft ping in Games... effe een experimentje...
Ik ben benieuwd :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Moved, en nu kijkt GameOver maar lekker wat ie ermee doet :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

* GaMeOvEr gooit hem lekker dicht, zijn al genoeg topics over, plus dat dit een omhoog gekicked topic is.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1