Ik krijg binnenkort ADSL, deze wil ik delen
Wingate, Sygate of iets anders
laat horen wat jouw voorkeur is en waarom
Wingate, Sygate of iets anders
laat horen wat jouw voorkeur is en waarom
Verwijderd
Verwijderd
sygate werkt ook met NAT.Op vrijdag 05 januari 2001 14:30 schreef RopStop het volgende:
NAT32+ is THE way to go.
Klein, edoch practisch. Door middel van Network Adress Translation en Port Mapping zit je ook echt op het internet.
Ik weet dat winproxy het ook ondersteunt. Ik vind dit proggie gewoon sneller te configureren. Het draait een DHCP server, zodat alle client pc''s automatisch een ip adresje verkrijgen.
http://www.nat32.com
Je weet natuurlijk wel hoe je dat programmaatje moet registreren hè?
Rob
Verwijderd
Je kunt toch gewoon in plaats van het ip adres toch ook gewoon de naam van de computer intypen? Dan heb je het IP adres niet nodig.Op vrijdag 05 januari 2001 14:38 schreef aatos het volgende:
[..]
sygate werkt ook met NAT.
daarnaast zou ik een dhcp server niet aanbevelen, in een netwerk thuis is het veel handiger als je een vast ip instelt, dan weet je het ip van de comps in het netwerk. toch wel handig.
de dhcp van Winroute geeft automatisch hetzelfde ip aan een pc. Hij kijkt dan op de 1/andere manier naar de pc-eigenschappen en onthoudt deesOp vrijdag 05 januari 2001 14:38 schreef aatos het volgende:
[..]
sygate werkt ook met NAT.
daarnaast zou ik een dhcp server niet aanbevelen, in een netwerk thuis is het veel handiger als je een vast ip instelt, dan weet je het ip van de comps in het netwerk. toch wel handig.
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
Concrete Loop Watercooling
Dan kun je ook gewoon een oude 386 of 486 pakken, FreeSCO erop, en klaar.. (in ieder geval ook stil (geen fans en geen hdd nodig!), zuinig en goedkoop!)Op vrijdag 04 mei 2001 15:49 schreef FreeRider het volgende:
* FreeRider zit er dus net aan te denken om z''n proxyserver er uit te flikkeren en een router te kopen... stil + zuinig + simpel
Momenteel heb ik WinRoute Pro en Sygate naast elkaar draaien.. Sygate voor NAT, WinRoute voor outbound mailcache, iets wat ik zal missen als ik een router heb
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
in winroute zit toch een perfecte NAT?Op vrijdag 04 mei 2001 15:49 schreef FreeRider het volgende:
* FreeRider zit er dus net aan te denken om z''n proxyserver er uit te flikkeren en een router te kopen... stil + zuinig + simpel
Momenteel heb ik WinRoute Pro en Sygate naast elkaar draaien.. Sygate voor NAT, WinRoute voor outbound mailcache, iets wat ik zal missen als ik een router heb
Concrete Loop Watercooling
Ik ben benieuwdOp vrijdag 04 mei 2001 16:36 schreef FreeRider het volgende:
Strumxector: Ik heb (het klinkt buitengewoon onlogisch) het idee dat Sygate iiiiiietsje sneller is wat betreft ping in Games... effe een experimentje...
Aannames zijn fataal.