[BC3] Raak m''n IP kwijt

Pagina: 1
Acties:

• rayz
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-11-2025
Wanneer m''n leaseperiode voorbij is krijg ik geen nieuwe lease meer. Moet ik mijn machine weer rebooten etc.
Voorheen had ik dit probleem niet. Zijn er meer mensen bij A2000/chello die dit probleem hebben? Elke 12 uur je machine rebooten is niet zo handig.
Is een nt4 server welke als proxy dient voor andere machines..

The Surf's Up... let's Ride...................

Verwijderd

Ik had dat met nt4 ook, maar met win2k advanced server heb ik geen verlopen leases meer... perfect. Heb nu alleen nog maar last van de wekelijkse storing van chello. :D

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-07 14:17
klopt een lease verloopt maar moet automatisch weer verlengt worden als ik het goed heb
gewoon start>uitvoeren>winipcfg>vernieuwen

denk ik doe het wel goed ander knalt je hd uit elkaar >:)

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
winipcfg is voor win9x. In NT typ je in een dosvenster ipconfig /renew of je haalt wntipcfg (of zoiets) uit de resourcekit.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• rayz
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-11-2025
inderdaad ipconfig /renew
Maar ja dat werkt dus niet. sterker nog het systeem moet echt uit, eerder krijg ik geen ip...
Als je systeem aanstaat moet hij het automatisch vernieuwen. Maar dat request om het te vernieuwen wordt dus gedenied...
Damn, heeft gewoon gewerkt voor een jaar.
Misschien ff opnieuwe installen....

The Surf's Up... let's Ride...................

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 22:57

Gerco

Professional Newbie

Sorry dat ik deze omhoogschop, maar ik heb dat probleem nu ook. Het werkt wel weer als ik de LAN connection disable en weet enable.

Heeft iemand hier al een oplossing voor? Of ligt het misschien aan Win2k SP1 dat ik een tijdje terug geinstalled heb? Ik raak mn IP/verbinding iedere paar uur (4 ofzo) kwijt. En mijn mailserver vind dat niet leuk, die moet ik iedere keer restarten dan.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Pagina: 1