<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja jongens, ik vind het prima als er verwezen wordt naar literatuur als iemand een dik simpele vraag stelt (zal ik zelfs aan moedigen), maar dit soort info is nou eenmaal niet overal te vinden en dan denk ik dat een forum als deze daar geschikt voor is.[/quote]Geheel afhankelijk van de vraag, DNS is moeilijk. Om het goed te begrijpen ontkom je niet aan een hoop leeswerk ( dan wel online, dan wel een traditioneel boek ). <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Als we iedereen verwijzen naar boeken dan kunnen we i.p.v. een zooitje fora ook gewoon een tigtal ISBN-nummers hier neer pleuren.[/quote]Een antwoord op de kernvraag was mijn inziens al gegeven....<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Feit is alleen dat de meeste mensen die hier komen dus geen geld of zin hebben om er een boek over te kopen en te lezen.[/quote]Ja, een zorgwekkende trend die je niet alleen op diverse fora ziet maar zeker ook op usenet. Geheel buiten deze thread om, er zijn steeds meer mensen die zonder ook maar enige moeite te doen, diverse kennisbanken vol stouwen met vragen die met 5 minuten werk zelf eenvoudig gevonden kunnen woorden.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nahja, hij snapt ''t nu dus blijkbaar.[/quote]Dat was de bedoeling....<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Opmerkingen als "kom dan nog maar es terug" vinnik wel zo gatverde uit de hoogte! Bah

alsof jij geboren bent met alle kennis m.b.t. computers :r[/quote]Nee en nee, het is geen opmerking maar een reactie op, even aandachtig lezen...
Verder heb en had ik niet alle wijsheid in pacht, ben wel altijd erg blij geweest met de diverse aanbevelingen naar how-to''s en literatuur van mensen die over een bepaald onderwerp meer wisten/weten dan ik.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Je zult het misschien niet zo negatief bedoelen, [/quote]Hmm, je had het toch goed gelezen<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>maar ik geef je dus even feedback op hoe je over komt op mij.[/quote]Bedankt !
Het internet staat of valt met DNS, zal wel 1 van de redenen zijn dat er genoeg info over te vinden is.
Een goed begin :
http://www.faqs.org/rfcs/
ff een search op DNS