heeft iemand ervaring wat voor switch ik moet kopen voor thuis, ik zat zelf te denken aan een Ciso Catalyst 3500 XL
of kan ik dat beter niet doen:)
1. Het is CisCo
2. Cisco rouleert
3. Beetje overkill
4. Geld teveel ofzo ??????
(zal wel met zo''n usericon
)
5. Wel leuke lampjes
2. Cisco rouleert
3. Beetje overkill
4. Geld teveel ofzo ??????
5. Wel leuke lampjes
Verwijderd
Als ik Catalyst 3500 zie staan, denk ik niet meteen aan een ''thuis-netwerkje''. Maar als je de vraagprijs ervoor over hebt, dan zul je er volgens mij geen spijt van krijgen.
Zie ook PolarBear
Zie ook PolarBear
Meteen doen!
altijd! ik zou er geen seconde over hoeven te twijfelen. ik heb nu een Catalyst 2948, maar die 48 poorten beginnen aardig krap te worden hier thuis... dus nog eens 24 of 48 poorten erbij zou geen overbodige luxe zijn.
oh ja, haal dan meteen ook een gbic, dan kun je in je computer die internet deelt een 1000mbit eth kaart zetten, en heb je ook nog eens internet over een gigabit verbinding!!!!
altijd! ik zou er geen seconde over hoeven te twijfelen. ik heb nu een Catalyst 2948, maar die 48 poorten beginnen aardig krap te worden hier thuis... dus nog eens 24 of 48 poorten erbij zou geen overbodige luxe zijn.
oh ja, haal dan meteen ook een gbic, dan kun je in je computer die internet deelt een 1000mbit eth kaart zetten, en heb je ook nog eens internet over een gigabit verbinding!!!!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Stelletje patsers.
Ik ben best tevreden met mijn Catalyst 2924XL-EN-M. (Met fibermodule 2X 100FX)
Ach ja. Baas boven baas.
Ik ben best tevreden met mijn Catalyst 2924XL-EN-M. (Met fibermodule 2X 100FX)
Ach ja. Baas boven baas.
Aannames zijn fataal.
hij heeft alleen gbic uplinkOp dinsdag 29 mei 2001 17:40 schreef Dirk-Jan het volgende:
Meteen doen!
Jaah dat probleem heb ik ook mn patchkast is volOp dinsdag 29 mei 2001 17:40 schreef Dirk-Jan het volgende:
Meteen doen!
Maar wat zijn nou goede switches voor thuis (behalve de Cisco 8500 serie
bij de gistron: 8 poorten+1 uplink voor f 159 
prima ding, doet gewoon wat hij doen moet, zonder poespas
edit]
www.gistron.com
prima ding, doet gewoon wat hij doen moet, zonder poespas
edit]
www.gistron.com
misschien sitecom? edimax? arlotto?Op dinsdag 29 mei 2001 17:45 schreef shooter het volgende:
zijn er geen andere merken?
Arlotto = nieuw, wel zeer goed. gebruiken wij op school voor kleine lannetjes waarin gekut word tijdens practicum lessen e.d. Die forwarden verekte veel PPS, en lekker cheap!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Nu alleen verbinding naar je provider nog..Op dinsdag 29 mei 2001 17:40 schreef Dirk-Jan het volgende:
Pagina: 1