[BC3] Switch

Pagina: 1
Acties:

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
heeft iemand ervaring wat voor switch ik moet kopen voor thuis, ik zat zelf te denken aan een Ciso Catalyst 3500 XL >:) of kan ik dat beter niet doen:)

• PolarBear
  • Niet online
1. Het is CisCo
2. Cisco rouleert
3. Beetje overkill
4. Geld teveel ofzo ?????? >:) (zal wel met zo''n usericon ;) :7)
5. Wel leuke lampjes :9~

Verwijderd

Als ik Catalyst 3500 zie staan, denk ik niet meteen aan een ''thuis-netwerkje''. Maar als je de vraagprijs ervoor over hebt, dan zul je er volgens mij geen spijt van krijgen.

Zie ook PolarBear :)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Meteen doen!

altijd! ik zou er geen seconde over hoeven te twijfelen. ik heb nu een Catalyst 2948, maar die 48 poorten beginnen aardig krap te worden hier thuis... dus nog eens 24 of 48 poorten erbij zou geen overbodige luxe zijn.

oh ja, haal dan meteen ook een gbic, dan kun je in je computer die internet deelt een 1000mbit eth kaart zetten, en heb je ook nog eens internet over een gigabit verbinding!!!!

;)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Stelletje patsers.

Ik ben best tevreden met mijn Catalyst 2924XL-EN-M. (Met fibermodule 2X 100FX)

Ach ja. Baas boven baas.

Aannames zijn fataal.

• Libertarian
  • Niet online
Op dinsdag 29 mei 2001 17:40 schreef Dirk-Jan het volgende:
Meteen doen!

altijd! ik zou er geen seconde over hoeven te twijfelen. ik heb nu een Catalyst 2948, maar die 48 poorten beginnen aardig krap te worden hier thuis... dus nog eens 24 of 48 poorten erbij zou geen overbodige luxe zijn.

oh ja, haal dan meteen ook een gbic, dan kun je in je computer die internet deelt een 1000mbit eth kaart zetten, en heb je ook nog eens internet over een gigabit verbinding!!!!

;)
hij heeft alleen gbic uplink :'(

• Libertarian
  • Niet online
zijn er geen andere merken? :)

• PolarBear
  • Niet online
Meteen doen!

;)
Jaah dat probleem heb ik ook mn patchkast is vol :( . Ach ja we kopen er wel een nieuwe bij :P.

Maar wat zijn nou goede switches voor thuis (behalve de Cisco 8500 serie >:) )

• Xandrios
  • Laatst online: 23:19
bij de gistron: 8 poorten+1 uplink voor f 159 :)

prima ding, doet gewoon wat hij doen moet, zonder poespas :)

edit]
www.gistron.com :)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op dinsdag 29 mei 2001 17:45 schreef shooter het volgende:
zijn er geen andere merken? :)
misschien sitecom? edimax? arlotto?

Arlotto = nieuw, wel zeer goed. gebruiken wij op school voor kleine lannetjes waarin gekut word tijdens practicum lessen e.d. Die forwarden verekte veel PPS, en lekker cheap!

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

;)
Nu alleen verbinding naar je provider nog.. :)
Pagina: 1