[BC3] netwerk chat? bestaat dat??

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 09:23
Jippie mijn netwerk doet nu volledig, internet, printer en file sharing! En mede met dank aan jullie tweakers! Ik dank u daarvoor! Maar nu heb ik een probleem de ene pc staat op de 2e verdieping en de andere op de 1e dus moet ik steeds naar boven of naar beneden schreeuwen! Daarom vroeg ik me af of er een soort netwerk chat is. Om dus van de ene PC in het netwerk berichtjes naar de andere te sturen zonder verbinding te hebben met het internet!
alvast weer bedankt tweakers!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens mij heb ik een tijdje geleden een soort gelijk topic gezien. Daar werd over Winpopup en ICQ corporate version gesproken.

Maar kijk ''s in de search zou ik zeggen.
Succes!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Netmeeting. Gewoon pcnaam invullen en chatten maar :)

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 09:23
DOH sorry peeps heb search gedaan en heb heeel veel results gekregen del topic maar

Verwijderd

hmm, volgens mij doet de search het niet nu :?

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 20:47 schreef guusk het volgende:
Netmeeting. Gewoon pcnaam invullen en chatten maar :)
Yep, werkt perfect :)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
rogerwilco is heeel handig als je microfoontje hebt.. kan je met elkaar praten zonder poespas.. je zet dat programmaatje aan, en je houdt F12 (of elke andere toets in als je iets wil zeggen) en werkt ook tijdens spelletjes enzo. kunt ook met meerderen in een kanaal zitten...

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-02 16:12
Open Dos-venster:

net send computernaam berichtje

Nix software, alleen dos in win2k :)

• Woiter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-03-2023

Woiter

wickeD

Als ik dat intyp zoals je zei in win2k krijg ik het bericht:

'SEND' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:00
Woiter schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:04:
Als ik dat intyp zoals je zei in win2k krijg ik het bericht:

'SEND' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file.
Wat een kick ;).. Komt ook doordat netsend inmiddels, omdat het veel als spam werd gebruikt, inmiddels standaard uitstaat :)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:03

tweakerbee

dus..?

oud topic.. :)

Maar in Windows XP moet je "cmd" starten. Daarmee kun je wel net send gebruiken, maar... de messenger service staat standaard UIT vanaf XP SP1 dacht ik. Je moet dus even services.msc starten om de messenger service op beide computeres weer aan te zetten.

You can't have everything. Where would you put it?

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 13:55
In win98 had je WinPopup hiervoor... geen idee wat er in xp eigenlijk bij zit (volgens mij geen winpopup meer)

iRacing Profiel

Verwijderd

Beetje vreselijk oud inderdaad. En er zijn inmiddels wat ontwikkelingen..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.