Als ik de stroom aansluit (en verder geen netwerkkabels erin plug), dan begint het collision lampje te knipperen. En het stopt niet. Ook als ik er wel netwerkkabels in plug, dan gaan op de hub geen lampjes branden dat er connectie is, en op de NIC zelf ook niet.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En de voeding die er in zit is 9V en 3A, zou dat iets uitmaken?W A R N I N G
Use only 5V 3A power supply.
Use of any other power supply
may void your warranty.
Weet er misschien iemand waar ik een adapter hiervoor kan kopen dan? Dus iets waar je allerlei verschillende adapters kan kopen?Op maandag 28 mei 2001 20:01 schreef Exterazzo het volgende:
Ik kom er net achter dat er achter op de hub staat:
[..]
En de voeding die er in zit is 9V en 3A, zou dat iets uitmaken?
[off topic]
3 Ampere voor een hub??
Mijn adapter is 800mA en dat lijkt me al meer dan voldoende.
[/off topic]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee dat niet maar voor een hubje lijkt het me vrij veel 3A * 5V = 15 Watt.Op maandag 28 mei 2001 21:00 schreef kieskes het volgende:
3 A bij 5 Volt is nog niet zoveel hoor..
Maar ja, je hoeft het ook niet allemaal te gebruiken. (ik vroeg het me gewoon af)
Maar hoeveel zal zo''n ding dan ongeveer kosten?
Verder is het niet erg dat ze veel Amperes kunnen leveren, ik dacht alleen dat het een beetje veel is voor een hubje.
Misschien nog andere mensen met een oplossing?
Ik heb nu een andere adapter ergens vandaan geschoept en nu werktie wel. THNX ANNIEWEE!Op maandag 28 mei 2001 22:20 schreef Exterazzo het volgende:
Oke thnx, dan ga ik die morgen 1tje halen en kijken oftie dan werrukt.
Misschien nog andere mensen met een oplossing?