[BC3] Server zonder videokaart?!?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik gebruik een oude pentium 166 met Win ME als server, gecrosslinked aan mijn nieuwe compu met een netwerkkaart. Op het moment gebruik ik WinVNC om op het bureaublad van m''n server te komen.
Nu was mijn plan de videokaart van mijn server te gaan gebruiken als tweede kaart in m''n nieuwe computer om daar mijn werk oppervlak wat te vergroten. Het probleem is nu dat als ik die oude kaart over zet op m''n nieuwe computer de server het bureaublad van windows niet meer opstart omdat hij geen videokaart meer vind. Dit heeft als gevolg dat ik met winVNC niet meer via de client op het bureaublad van de server kan kijken.
Mijn eerste idee voor een oplossing op dit probleem was het uitzetten van Plug and Play functionaliteiten onder Windows zodat Win ME niet zou herkennen dat de kaart überhaupt verdwenen was. Ik krijg dit alleen niet voor elkaar. Ook heb ik al wat geprobeerd met TelNet maar dat is allemaal zo primitief. Verder zullen er waarschijnlijk nog wel andere oplossingen te vinden zijn waar ik geen weet van heb, of nog niet geprobeerd heb. Alle ideeën zijn van harte welkom!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 15:14

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

probeer een derdehands oud isa videokaartje op te kop te tikken. dit zal vast niet meer als 25 piek kosten.

Sys Specs

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Gaat dus niet ... zal videokaart in MOETEN zitten!
(Zelfs je VNC maakt gebruikt van de geheugenbuffer van je videokaart)

Groetjes,
ProStar

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen