HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
kweet niet of dit de juiste groep is maar, ik vroeg me af of ik nergens een print versie van CCNA Semester 1 kan vinden. Ik ben bezig met hoofstuk 8, en deze bevat heel veel tekst, het is klote om dit allemaal vanaf het beeldscherm te moeten leren. Ik kan wel alles gaan kopieren en plakken in word, maar dan heb ik ook niet alles erbij zitten.
Ik ben dus eigenlijk opzoek naar een printvriendelijk html bestand of misschien PDF ofzoiets. Als ik het maar kan printen!
Grtz. Mark
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
dus een cd of zo zou erg handig zijn..
maar .... er komen steeds nieuwe versies :''(:''(
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
Je kan dan het beste versie 2.1.2 pakken als ik het me goed herinner want daar heb ik examens in gedaan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
(sorry als dit een software reqest is)
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
CCNA is per semester +/- 12MB
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
alvast bedankt..
enne ik heb geen kabel of adsl dus ik laat het iemand anders downe