De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
glas vezel kan in singel mode tot 3km dus das geen probleem
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
Tja.. je zou eens contact op moeten nemen met hun telecomprovider (de partij waar ze de telefooncentrale ed. hebben aangeschaft). Mochten die het niet zelf weten, dan weten ze misschien wel bij wie je wel moet zijn.
Was getekend, enz. | specs
Stork zal hier waarschijnlijk wel de Fo kabels gaan leggen, maar dit weet ik niet 100% zeker. Maar aan Storkmedewerkers hier heb je niks aan. Voor deze info tenminste. Tja ik weet al dat je 3km af kan leggen en 500 meter met een long wave laser een 350 met short wave laser. IUk weet niet hoe lang een kabel mag zijn met een repeater en hoeveel repeaters er dan moeten komen en hoevel er max gebruikt mogen worden. Tja bij utp ccat 5 zijn dit er 2 dit weet ik wel.
Nog bedankt in ieder geval.
Weet niemand het dan
Nog bedankt in ieder geval.
Weet niemand het dan
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heeft je bedrijfsbegeleider geen contacten? Zo niet, bel dan gewoon een redelijk bedrijf op. Mocht het bedrijf dat je belt je niet kunnen helpen, vraag dan gewoon om tips!
Ik heb overigens op de HvU (Telematica) galsvezeltechniek gehad van een oud-student die nu bij Small Connection (www.smallconnection.nl) zat, maar ik weet niet of die ook glasvezels binnen gebouwen doen. Probeer anders CSS (www.css.nl), die timmeren ook aardig aan de weg..
[disclaimer]
Ik heb geen bindingen noch zakelijke danwel commerciële ervaringen met bovengenoemde bedrijven
[/disclaimer]
Ik heb overigens op de HvU (Telematica) galsvezeltechniek gehad van een oud-student die nu bij Small Connection (www.smallconnection.nl) zat, maar ik weet niet of die ook glasvezels binnen gebouwen doen. Probeer anders CSS (www.css.nl), die timmeren ook aardig aan de weg..
[disclaimer]
Ik heb geen bindingen noch zakelijke danwel commerciële ervaringen met bovengenoemde bedrijven
[/disclaimer]
Was getekend, enz. | specs