[BC3] Proxy Server / W2K Server vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik heb een vraagje over MS Proxy server 2.0, ik heb die hier thuis draaien met een inbelverbinding naar het internet.

Maar nu wil ik ook inbellen bij ons op de zaak, dit kan allemaal via een inbel verbinding.
Maar nu wil ik het proxy server / w2k server zo instellen dat hij niet naar inet belt maar de andere inbelverbinding pakt op het moment dat ik contact zoek met het adres 192.168.170.1

Ik heb het al geprobeerd met een tweede proxy server op de server te gooien en deze proberen te binden aan een tweede ip-adress op de nic en dan in w2k alles wat naar 192.168.170.1 gaat te routen naar 192.168.10.2 zodat hij hem misschien op de tweede proxy server oppakt, maar dit werkt niet.
Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat hij voor alles wat naar het adres 192.168.170.1 gaat eerst een inbelverbinding opbouwt en dan over de tweede inbelverbinding verstuurt. Alletwee de inbelverbinding hebben variabele ip-nrs, dus ik kan volgens mij niets binden aan ip-nrs

???

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
kickje dan nog maar ff, want probleem is nog niet opgelost. En trouwens, wat betekent dat BC3 Voor de topic title????

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Big Crash 3. Maar dat kon je via de search ook wel vinden, vooral als je alleen in LA laat zoeken en op titel. Die vraag kwam hier wel vaker voorbij. ;)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-08 15:28

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Om naar de zaak te bellen, moet je geen proxy server gebruiken, maar een combinatie van proxy (voor Internet) en RRAS (Routing and Remote Access Server ) voor het uitbellen.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Had je niet beter een nieuw topic kunnen openen met de recente gegevens :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson