[BC3] Wie gebruikt Mailroom.com nog meer?

Pagina: 1
Acties:

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Ik heb meerdere emailadressen bij Mailroom.com (o.a. F.U.B.A.R.@Puckoff.com) en de laatste maanden heb ik er wel wat probleempjes mee ondervonden (de POP3-server was niet op elk moment van de dag bereikbaar) maar sinds donderdag ligt de hele service werkelijk plat!

Als ik inlog op de mailserver krijg ik meestal een

Cannot resolve IP

error. Dat betekent toch dat ze helemaal down zijn, en niet dat het gewoon druk is.

Maar nu wilde ik weten of er meerdere mensen waren die dit probleem hadden en of iemand misschien weet wanneer dit verholpen wordt. Want ik kan al sinds donderdag mijn mail niet lezen en dat is best wel lang! :(

Verwijderd

Gebruik het niet, maar CANNOT RESOLVE IP betekent dat het internet-adres niet is om te zetten naar een IP, maw er kan geen IP gevonden worden achter www.mailroom.com door de DNS-server. Dat kan betekenen dat die DNS-server niet helemaal spoort of dat het domein is opgeheven en uit alle DNS-servers is verwijderd. Laatste lijkt me slordig maar ok.

Correct me if I''m wrong!

• F.U.B.A.R
Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar ik heb het op 3 verschillende PC''s geprobeerd en nix lukte.

Je mag zelf anders eens naar www.mailroom.com surfen...

• F.U.B.A.R
/up

Verwijderd

Mag ik vragen wat je hier mee wilt bereiken? Die server ligt er gewoon uit. Een ping geeft ook geen reactie. We kunnen hier niet van afstand die server in de benen helpen, we kunnen veel >:) maar dat niet!!:9

(EDIT) rottige typos (\edit)

Verwijderd

Is er hier ook uit, kan best zijn dat ze gedelt zijn ofzo?

• F.U.B.A.R
Op dinsdag 29 mei 2001 08:45 schreef arjo_kamp het volgende:
Mag ik vragen wat je hier mee wilt bereiken? Die server ligt er gewoon uit. Een ping geeft ook geen reactie. We kunnen hier niet van afstand die server in de benen helpen, we kunnen veel >:) maar dat niet!!:9

(EDIT) rottige typos (\edit)
Ik dacht:"Omdat die gasten toch alles kunnen ;) weten ze misschien wel waarom ze Mailroom down is en voor hoe lang."

• F.U.B.A.R
Niemand zal er meer op zitten wachten, maar toch ff een update:

Ik heb gisteren een mail vanop een ander adres naar mijn mailadres @ Mailroom gestuurd en ik heb nog steeds geen failure-mail teruggehad. Dus ik kan wel nog altijd mail ontvangen, maar het niet downloaden.

Heeft iemand dit al meegemaakt? Bij een andere mailservice misschien. :?
Pagina: 1