De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Is er niet iets dat je gewoon kan zien naar welke server op welke poort er verbinding is gemaakt.
Ik ben namelijk ook wel benieuwd of dit kan, is makkelijk voor op het werk.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Nou wel in de logfiles van squid.Op zondag 27 mei 2001 20:32 schreef jelmervos het volgende:
Is er niet iets dat je gewoon kan zien naar welke server op welke poort er verbinding is gemaakt.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik had ff gekeken op die site en daar stond bij dat ehtereal wordt geleverd bij de (n) packages van suse linux 7.x.Op zondag 27 mei 2001 20:28 schreef Onno het volgende:
www.ethereal.com
Al je verkeer loggen is btw niet zo''n best idee. Dan is je hd erg snel vol.
Beter, heb ik